top of page

בניית חנות באינטרנט - כיצד להגיע ללקוחות היעד?

עודכן: 1 במרץ 2019




בניית אתר באינטרנט לעסק כזה או אחר, היא ללא ספק צעד חכם מבחינה עסקית. בניית אתר באינטרנט לעסק שלנו, מאפשרת לנו להגיע לקהל יעד פוטנציאלי רחב הרבה יותר, אשר לא מוגבל במרחב מסוים. יחד עם זאת, בניית חנות באינטרנט היא לא פעולה פשוטה. על מנת שתהליך בניית חנות באינטרנט יהיה משתלם, עלינו לדאוג להבליט את האתר שלנו על גבי אתרים אחרים.


היתרון והחיסרון הבולט ברשת האינטרנט הוא המגוון. רשת האינטרנט מציעה מגוון אין סופי של שירותים שונים במחירים שונים. בניית חנות באינטרנט חייבת לקחת בחשבון את העובדה שעל לכל חנות באינטרנט, מכל תחום, ישנו מספר אין סופי של אלטרנטיבות. בשל העובדה הזו, על מנת שתהליך בניית חנות באינטרנט יהיה משתלם, יש צורך למצוא דרך להתמודד עם המגוון הרחב של האלטרנטיבות אשר עומד בפני הלקוח הפוטנציאלי.


הדרך הטובה ביותר לפנות לקהל היעד שלנו, ולהבליט את החנות שלנו על פני מתחרות אחרות, היא באמצעות פרסום. בניית חנות באינטרנט לא תהיה משתלמת ללא פרסום הולם, אשר יאפשר לנו להזמין אנשים בחנות. קיימות שיטות מגוונות לפרסום אינטרנטי.על מנת להבליט את החנות שלנו יש צורך לעשות שימוש בכמה שיטות במקביל.


שיטה פופולארית ופשוטה לפרסום חנות אינטרנטית היא פרסום בפורומים ובקהילות מתאימות. אם אנו פותחים חנות למוצרי ספורט ייחודיים, פרסום הודעה פשוטה במבחר פורומים הנוגעים לנושא, תאפשר לנו להגיע לקהל לקוחות פוטנציאלי, בחינם. נוסף על בניית חנות באינטרנט, כדאי להקים דף פייסבוק אשר יקשר לחנות שלנו, ויעדכן לקוחות קבועים על מבצעים.


שיטה נוספת היא פרסום מודעות בתשלום. קיימים אתרים רבים בהם ניתן לפרסם את החנות שלנו. פרסום מודעה באתרים הקשורים לתחום בו אנו עוסקים, היא דרך מצוינת להזמין לקוחות רבים לחנות שלנו. כמובן שעלינו לעצב מודעה מזמינה ומושכת. 

מאיה ויז'ן מתמחה בהקמת אתרים-עיצוב אתרים ובניית חנות אונליין אנו נלווה אתכם מההקמה עד אשר תתחילו למכור

bottom of page