top of page

בניית חנות וירטואלית מוצלחת מתחילה עוד בשלב הבנייה

עודכן: 28 בפבר׳ 2019




אם החלטתם להקים חנות וירטואלית, סביר להניח שהחלטתכם נובעת מההבנה של היתרונות הרבים הקיימים בחנות מסוג זה, אפילו יותר מאשר הקמת חנות פיזית. יכולת החשיפה הגדולה, הגעה לקהל יעד בפריסה רחבה, היכולת להיות זמינים בכל שעה, ולא להפסיד לקוחות פוטנציאליים, הם רק חלק מהיתרונות הרבים, שלבטח שקלתם, בדקתם, והפנמתם. עכשיו אתם מתכננים את בניית החנות, והשאיפה היא כמובן לחנות שתהיה מוצלחת, ויתבצעו בה קניות רבות. למעשה, בניית חנות וירטואלית מוצלחת, מתחילה עוד בשלב הבנייה.


בנייה נבונה עם תכנון מקדים

בניית חנות וירטואלית מוצלחת, היא בנייה שבסופו של דבר ייכנסו אליה גולשים ויקנו את המוצרים שהיא מציעה. לצורך כך, כבר בשלב הבנייה ישנם נתונים רבים שיש לתת עליהם את הדעת, כדי שהבנייה תהיה באמת מוצלחת.

בניית חנות מוצלחת מתחילה בשלבי התכנון שלה. התכנון צריך לכלול אפיון קפדני ומדויק, מאחר שהתכנון והפיתוח, ולבסוף העיצוב, נשענים על האפיון הזה. לכן, יש להגדיר מטרות, יעדים, אופי, קהל יעד, מה מוכרים, ומה רוצים שיהיה בחנות, עוד טרם נכנסים לשלב הפיתוח. ככל שהאפיון יהיה מקיף יותר, ויענה על כמה שיותר שאלות, כך שלב הפיתוח והעיצוב, יהיו מדויקים ומוצלחים יותר.


אם למשל תכננתם בניית חנות וירטואלית, בה מוצגים המוצרים ומחיריהם, אולם לא הגדרתם, כי תרצו לעדכן את המוצרים מדי פעם, ולהשאיר מקום לתיאור המוצר באמצעות טקסט, תגלו שבהמשך יהיה הדבר קשה מאד, וכרוך בעלויות נוספות. כמו כן, הבקשה להקמת מערכת סליקה מאובטחת, או האפשרות לנהל את התכנים בהמשך בעצמכם.

חברה מקצועית לבניית אתרים, תדע לשאול את השאלות, ולכוון אתכם, מתוך היכרות עם הענף, ונסיון מקצועי רב. וכך, תוכלו בעזרת המומחים, לבנות חנות וירטואלית מוצלחת, הן מבחינת העיצוב, יכולת הגלישה הנוחה בה, וכמובן, הנעה לפעולה, כלומר הצרכן קונה מכם.


עיצוב מנצח

לעיצוב החנות חלק חשוב מאד בתהליך בניית אתר מכירות. הדבר דומה לעיצוב פנים של חנות רגילה בקניון. בחנות רגילה אתם שוכרים את שירותיו ש מעצב פנים, או מעצב חלונות ראווה, המציג את הסחורה בצורה מעניינת, מסקרנת, וקורצת לעוברים והשבים. גם כשהם נכנסים לחנות, הם מגלים חנות מסודרת, נעימה מאד, ועם בנייה מתוחכמת ויצירתית. בניית חנות וירטואלית נשענת על אותם העקרונות בדיוק, כאשר עמוד הבית הוא חלון הראווה, ועליו להיות קורץ, מפתה, ומושך את הגולשים להכנס פנימה. פנים החנות הוא עמודי המוצרים השונים, או עמודי תוכן מעניינים ומסקרנים, עם תמונות ברורות יפות ואיכותיות של המוצרים ותחושה של התחדשות.


כל האמור לעיל, יגרום לחנות וירטואלית להיות מוצלחת עוד בשלב הבנייה, ולאחר מכן כאשר תעלה לאוויר. חברות רבות המתמחות בבניית אתרי מכירות, יודעו לשים את כל ההדגשים החשובים עוד בשלב הבנייה, ולסיים את התהליך עם מינימום שינויים של הרגע האחרון ותיקונים שונים.

bottom of page