top of page

האם העסק שלכם צריך אתר אינטרנט?

עודכן: 28 בפבר׳ 2019




מרבית העסקים הקיימים כיום מחזיקים אתר אינטרנט לעסק שלהם, אם אתם מעוניינים לבנות אתר לעסקים תצטרכו לשאול את עצמכם בשביל מה אתם צריכים את האתר? התשובה "כי לכולם יש" היא בהחלט לא מספקת. לכן בניית אתר לעסקים מצריכה מאתנו לשאול כמה שאלות כגון:


·         האם אתם רוצים אתר תדמיתי שייצור רושם על לקוחות קיימים

·         האם אתם רוצים שהאתר ישווק את העסק ללקוחות חדשים

·         האם מטרת האתר היא שאנשים יצרו דרכו קשר


 לאחר שמצאנו תשובות לשאלות האלה. מגיע שלב של אפיון האתר . שלב זה חשוב מאוד לאחר שהחלטתם על מבנהו הבסיסי של האתר כגון בניית חנות וירטואלית או בניית אתר לעסקים.


איך מאפיינים אתר אינטרנט לעסקים

תוכלו לקחת דף ועת ולרשום מהם הדברים שאתם רוצים שהאתר יעשה לאחר האפיון הראשוני תוכלו לפנות לבונה אתרים פרטי או לחברה לבניית אתרים על מנת לקבל ייעוץ והצעת מכיר.

חברות לבניית אתרים מציעות מגוון שירותים רחב פער המחירים יכול להגיע לאלפי שקלים בין אתר לאתר. אולם גם רמת גימור האתרים  יכולה להיות מאוד שונה. על מנת שתוכלו להשוות בין הצעות מחיר  בצורה סבירה. תצטרכו דף שמסכם את אפיון האתר ואת הפונקציונליות שלו ברמה המפורטת.


כך תוכלו לראות כמה כל חברה תציע לכם וגם להשוות את זמן המוערך לגמר עבודה. לאחר שבחרתם את החברה עימה אתם מעוניינים לעבוד יתחיל שלב הבנייה. בדרך כלל השלב הראשון הוא השלב העיצובי. הגרפיקאים יצקו קובץ תמונה שיראה את דף הבית ודפים נוספים באתר והלקוח צריך לאשר את העיצוב או לבקש לערוך שינויים. באם אישרתם את העיצוב מתחיל השלב של הפיכת האתר מקובץ תמונה לשפת תכנות שהדפדפן יודע לקרוא כגון HTML. שלב זה יכול לערוך זמן רב או קצר תלוי במספר הדפים בנוסף כול הפונקציות של האתר שלכם מצריכים כתיבת קוד של צד השרת כגון PHP. ישנם אתרים שיכולים לקום ב48 שעות .


לסיכום תהליך של בניית אתר לעסקים  הוא תהליך מעניין מאוד שמתחיל ברעיון ומסתיים באתר בר קיימא. על מנת להפיק את המרב מהאתר שלכם צריך לעבוד בשיתוף פעולה עם חברות לבניית אתרים. 

bottom of page