top of page

האם כדאי להשקיע בעיצוב מחדש של אתר אינטרנט

עודכן: 28 בפבר׳ 2019




התשובה היא כן, משתי סיבות הראשונה לרענן את האתר כדי שלפר את חווית הגולש,

והשנייה היא כדי לעדכן את האתר ולשפרו בכל הקשור לקידום אתרים- אופטימיזציה של האתר.

כאשר אנחנו בונים אתרים חדשים אנחנו קודם כל חושבים קידום אתרים, מה שכן כל לקוח שיוצר איתי קשר ומעוניין בבניית אתר שואל אותי כבר בשלב ההזמנה כיצד הוא יכול להגיע עם האתר החדש שלו למקומות ראשונים?

במאיה ויז'ן שילבנו במערכת ניהול התוכן כלים בסיסיים אבל חשובים לצרכי קידום, האלגוריטם של גוגל הוא לרוב ניסתר ומסובך אך את הדרישות הבסיסיות אנחנו כבר מכירים ומבינים.


למה דווקא להתייחס לקידום במאמר שקשור לעיצוב מחדש?

התשובה היא פשוטה, לרוב אנחנו מעצבים מחדש אתר כדי לשפר את מיקומו במנועי החיפוש.

פלאש: אתר אשר בנוי כולו בטכנולוגיית פלאש מהווה מכשול בקידום אתרים, לכן כאשר פונה אלי לקוח עם אתר פלאש אנחנו חייבים לעצב את האתר מחדש ולהביאו כמה שיותר למצב של אתר סטטי.


בנוסף אנחנו גם משלבים אלמנט של Friendly Url  מנועי החיפוש אוהבים דפים סטטיים שנמצאים תמיד באות מקום, כך קל להם לאנדקס את העמודים ולמצוא אותם תמיד, חשוב למנועי החיפוש להראות תוצאות מדויקות, ולכן עמודים שמשתנים בדחיפות יכול ולא יראו תוצאות חיפוש נכונות בין הצגה הנוכחית לקודמת.

לכן אנחנו חייבים לבנות את האתרים בצורה סטטית או שתראה למנועי החיפוש בצורה סטטית .

כאשר אנחנו מעצבים מחדש את האתר אנחנו מלבישים את העיצוב על מערכת ניהול תוכן חדשה שמכילה את כל האלמנטים המאפשרים קידום :

Title

Description

Friendly url

Keywords


מערכת ניהול התוכן גם מאפשרת לבעל האתר לבצע שינויים באתר בצורה קלה וידידותית ללא התערבות מתכנת.

סיבה נוספת לעיצוב מחדש של אתר היא רענון התוכן באתר, לדאוג שהאתר יהיה עדכני, לעצב את האתר ברוח התקופה הנוכחית, היום לכולם כמעט יש מסכים רחבים והתאמה של האתר לדפדפנים החדשים תוך ניצול של כלים ותוכנות שיכולות לתקשר עם הגולש.


חשוב שנכניס את העיצוב לאתר תחת DIV ולא בבנייה כפי שהיה מקובל בטבלאות, אפשרי ליצור בעיצוב אזורים המכילים ראנרים או הודעות לגולש, אפשרי גם להכניס פורומים, בעיקרון ישנם אין ספור פונקציות חדשות שמתפתחות מדי יום והוספה שלהם לאתר שלנו רק יראה שהאתר ואנחנו מתקדמים ביותר, ובכך נשמור על הגולש ונגרום לו לחזור אלינו שוב.

bottom of page