top of page

הגדלת הרווחיות עם אתר מתאים

עודכן: 1 במרץ 2019




אם אתם בעלי עסק אתם יודעים כי החיים הם מרדף ארוך, סיזיפי ובלתי מסתיים אחר עוד ועוד לקוחות, שהם נשמת אפו של העסק. אחת הדרכים בהם בוחרים בעלי עסקים רבים להרחיב את עסקיהם הוא באמצעות פרסום החנות שלהם באינטרנט.

אפשרות אחרת אשר הולכת והופכת נפוצה בימים אלה היא בניית אתר חנות לחנות שלכם. האתר יכול לשמש הן כפלטפורמת פרסום לחנות והן כפלטפורמה לביצוע עסקאות ממש. על בניית אתר חנות ומסחר באמצעותו


עד היום האינטרנט שימש בעיקר לפרסום

האינטרנט הציע לעולם כולו משהו חדש שלא היה קודם לכן: חשיפה בקנה מידה עצום למיליוני משתמשים ברחבי העולם. כיוון שרשת האינטרנט היא עולמית, הרי שמי שהיה בונה אתר לעסק שלו יכול היה לפרסם אותו ולהגיע למיליוני ואפילו מיליארדי משתמשים בעולם כולו, בקלות.

כיוון שאין צורך להדפיס עותקים של עיתונים או לשלם על זמן שידור יקר, הפרסום באמצעות האינטרנט היה זול משמעותית מאשר הפרסום במדיה אחרת.


מאז, האינטרנט גדל, התפתח והשתדרג, עד כדי כך שכיום האינטרנט יכול להציע בנוסף על הפרסום של החנות או המוצר גם ביצוע עסקאות ממש. בניית אתר חנות הולכת והופכת למעין "חובה" אשר כל בעל עסק צריך לשקול. בניית אתר חנות כזה יאפשר לכם לקצור את פירות האינטרנט בדמות הפרסום והן בדמות עסקאות ממש שיגדילו את נפח הפעילות של העסק שלכם.


למה צריך לשים לב בעת בניית אתר חנות לעסק שלכם?

אם בניית אתר רגיל – להבדיל מאשר בניית אתר חנות – איננה דורשת התעמקות רבה בסוגיות של אבטחת המידע והבטחת הפרטיות של הלקוחות, הרי שאי אפשר לגשת אל בניית אתר חנות בלי לחשוב על דברים אלה. בניית אתר חנות דורשת פיתוח תוך הבנת גודל האחריות ושימת דגש על אבטחת המידע והפרטיות של הלקוח.

בניית אתר חנות אשר איננו ראוי לאמון הלקוח כמוהו כירייה ברגל. בניית אתר חנות אשר יגרום לפגיעה באמון שהלקוח נותן בחנות, הוא נזק גדול אשר יכול להשפיע לרעה גם על עסקי החנות מחוץ לרשת. בניית אתר חנות צריכה להיעשות כך שיינקטו כל הצעדים הסבירים כדי להבטיח שלא תהיינה תקלות.


מלבד שיקולים אלה של אבטחה וכו', בניית אתר חנות צריכה להביא בחשבון עוד שני דברים חשובים לא פחות: ממשק משתמש נוח ולא מסורבל – ככל שהמשתמש יצטרך לעבור יותר תלאות בדרך על העסקה, כך סביר שהוא ינטוש את התהליך ולא ישלים את העסקה. הלקוח צריך למצוא את מה שהוא מחפש בקלות ולהגיע אל סיום העסקה בקלות.

העניין השני שיש להביא בחשבון הוא בניית האתר כך שיקבל תוצאות גבוהות ככל האפשר במנועי החיפוש. הדבר דורש לא מעט מחשבה וגם השקעת משאבים כדי להבטיח כי התכנים באתר יתאימו למה שהאלגוריתמים של גוגל, למשל, מחפשים ויעלו את האתר למקום גבוה יותר בתוצאות החיפוש.

bottom of page