top of page

המלצות רכב גלרי

עודכן: 1 במרץ 2019



רכב גלרי

רכב גלרי בבעלות אבי חי, הגיע לחברת מאיה ויז'ן דרך המלצה של לקוח אחר שלנו שסיים בדיוק פרויקט מוצלח לבניית חנות אונליין למכירת תכשיטים בחו"ל עם מערכת ניהול משוכללת.

בפגישה עם אבי נוכחתי לדעת שמגרש המכוניות מנוהל בשני תוכנות נפרדות , אתר האינטרנט של המגרש נמצא תחת חברת דפי זהב וניהולו , הוספת מכוניות לאתר, נתונים של רכבים ועוד קשה מאוד ומסובכת עבור עובדי המשרד, בנוסף ניהול המגרש מבחינת רשומות הרכבים וארון הפתחות נעשה בתוכנב אופיס מיושנת אשר גם כן קשה לניהול ושליטה.


וחוסר החפיפה והתקשורת בין שתי התוכנות מקשה על ניהול המגרש מבחינה טכנולוגית .

בפגישתי עם אבי במגרש נוכחתי להבין את הדברים ולהבין שיש מצוקה גדולה בכל הקשור לאיחוד שתי המערכות ובנוסף הדרישה של אבי ועובדיו הייתה שהעבודה בניהול אתר האינטרנט, ז"א מערכת ניהול התוכן תהיה פשוטה ידידותית ותרכז את כל הנעשה במקום אחד.

תחילת עבודתינו היתה בישיבה עם הלקוח והבנת צרכיו, כולל אפיון צרכים חדשים אשר לא ניתן היה ליישמם במערכות הישנות או שהיישום הוא יקר מכדי השקעה וכל זאת תוך חשיבה סופית על המשתמש שינהל את האתר בסופו של יום .


בניית המערכת כללה שני שלבים :

  1. בניית האתר עם ממשק המשתמש, ממשק הגולש באתר, הצגת הרכבים בצורה ברורה וניווט קל באתר על מנת שגולש המגיע לאתר ימצא את הרכב אותו הוא מחפש בכמה שפחות קליקים, בנוסף גם בנינו מנוע חיפוש מתקדם עם אפשרות לסימון רכבים שנבחרו, והדפסה בודדת או מרובה.

            ניתן לראות את הרכבים באתר בצורה ברורה כאשר לכל רכב מצורפות  3 תמונות אשר גדלות כאשר                    

            מקליקים אליהן ואפילו ניתן להוסיף סרטון וידאו לכל רכב.

  1. בבניית מערכת הניהול צירפנו ממשק הצגה פשוט וקל המנהל את התמונות באתר וגם במערכת הניהול והכל נעשה בצעדים פשוטים והגיוניים, כולל מערכת עסקאות, ארון מפתחות, וארכיון תמונות ומסמכים לכל רכב.

מערכת הניהול של רכב גלרי היא משקפת את יכולתה של מאיה ויז'ן כבית תוכנה וחברה לבניית אתרים בכל הקשור להבנת דרישות הלקוח ויישומם באתר אינטרנט ומערכת ניהול ברמה הגבוהה ביותר .

bottom of page