top of page

הקמת אתרי אינטרנט – כל השלבים

עודכן: 1 במרץ 2019




מטרתו העיקרית של כל אתר אינטרנט היא בראש ובראשונה שיווק ופרסום. על מנת לממש מטרה זו, הקמת אתרי אינטרנט צריכה להיעשות תוך תכנון מקדים ובצורה מקצועית.

כדי לבנות אתר מוצלח, שימשוך אליו גולשים רבים וישיג את מטרתו, מומלץ לפעול לפי השלבים הבאים:

  • בשלב הראשון בתהליך הקמת אתרי אינטרנט, חשוב לקבוע מהן מטרות האתר. האם האתר נועד לקדם רעיון מסוים, לשווק עסק או להגדיל את המכירות? הגדרת מטרות ויעדים תסייע לבנות אתר הפועל להשגתן.

  • לפני הקמת אתרי אינטרנט, במיוחד כאשר מדובר באתרי תדמית או מכירות, חשוב לערוך סקר שוק קצר על מנת לדעת בדיוק היכן אתם עומדים. מי המתחרים שלכם ואלו אתרים יש להם? מהו קהל היעד אליו יפנה האתר? כיצד ניתן לפרוץ את השוק וכדומה?

  • חלק בלתי נפרד מתהליך הקמת אתרי אינטרנט הוא בחירת שרת. חשוב לבחור שרת אמין, שלא ייפול לעתים תכופות ויאפשר גלישה מהירה ורציפה באתר בכל שעות היממה.

  • הקמת אתרי אינטרנט מצריכה בחירת מילות מפתח, שיסייעו לקידום האתר במנועי החיפוש ויהוו בסיס לתכני האתר. מילות מפתח אלה עתידות למשוך כמה שיותר גולשים, גם מאתרים אחרים, אל האתר שלכם.

  • לתוכן הקיים באתר חשיבות גדולה ויש לתת לו משקל כבד בתהליך הקמת אתרי אינטרנט. חשוב מאוד לשלב תוך כדי הקמת אתרי אינטרנט תוכן מעניין, אמין, רהוט ולא מסורבל, אשר רלוונטי לבית העסק או המוצר המקודמים באתר. על התוכן באתר לכלול מילות מפתח, אשר יהוו כלי לקידום אתרים וקישורים למידע רלוונטי באתר.

  • עיצוב האתר הוא הרושם הראשוני המתקבל אצל הגולש ולכן יש לו חשיבות עליונה בתהליך הקמת אתרי אינטרנט. עיצוב האתר צריך לשקף את הכתוב בו. הכי חשוב כי האתר שלכם יהיה אסתטי ונוח לשימוש. יש להקפיד בעת הקמת אתרי אינטרנט על תפריטי ניווט קלים לתפעול, קישורים פעילים, טקסטים מניעים לפעולה וגלישה וכדומה.

  • יש לכם אתר אינטרנט מעוצב ונעים למראה? ללא קידום נכון, הוא לא ישיג את מטרתו, לא משנה כמה יהיה מעוצב. קידום אתרים נכון ויעיל הוא חלק בלתי נפרד מתהליך הקמת אתרי אינטרנט. קידום אתרים מומלץ להשאיר למומחים בתחום, אשר יבטיחו כי האתר שלכם יהיה מדורג במקום גבוה מאוד במנועי החיפוש.

  • לאחר הקמת אתרי אינטרנט יש חשיבות רבה לשיווק האתר ופרסומו. איך עושים זאת? רישום באינדקסים שונים ברחבי הרשת, פרסום מאמרים רלוונטיים המכילים קישורים לאתר שלכם, השתתפות בפורום או כתיבת בלוג, הם רק חלק מהדרכים לשיווק האתר שלכם בצורה יעילה, שתשיג את המטרה במהירות.

  • חשוב כי לאחר הקמת אתרי אינטרנט יהיה מעקב על פעילות האתר וסטטיסטיקות לגבי תפקודו ויעילותו, על מנת שתהיה יכולת להסיק מסקנות ולשפר את האתר כל הזמן.

bottom of page