top of page

הקמת חנות וירטואלית ופתיחת ערוץ מכירות בזירה האינטרנטית

עודכן: 1 במרץ 2019




בשנים האחרונות עסקים רבים נוטים לפתוח את העסק שלהם בפני קהל לקוחות נוסף ובפני ערוץ שלם של הזדמנויות – האינטרנט. חנויות וירטואליות רבות מוקמות מדי יום בכל רחבי העולם לצורך הגדלת היקף המכירות של עסקים גדולים ועסקים פרטיים קטנים כאחד. ישנם עסקים שרוב עסקאות המכירה שלהם מתבצע בעיקר באינטרנט ואף ניתן למצוא את אלו שמוכרים אך ורק באינטרנט: דוגמא מוכרת יחסית לכך היא "זאפוס"– רשת למכירת נעליים מקוונת דרך האינטרנט בבעלותה של "אמזון" הגדולה והידועה, דבר המוכיח שגם מוצרים כמו בגדים ונעליים המצריכים מדידה ובדיקה יסודית ומקיפה מצד המשתמש, יכולים להימכר דרך חנות וירטואלית באינטרנט , ואף בכמויות נכבדות.


פתיחת חנות וירטואלית עבור עסק קיים

במידה וכבר יש לנו עסק קיים או חנות המוכרים מוצרים ואנו רוצים להגדיל את היקף המכירות ואף להגיע לקהל נוסף וחדש של לקוחות, חשוב שנדע ונקבל תשובות על מספר שאלות כגון: מה אנשים יעדיפו לקנות, כמה מוצרים ירצו לקנות, מתי יהיה להם נוח יותר ואיך יעדיפו לקנות. בכדי לבדוק את הדברים ולענות על השאלות הללו חשוב להשתמש במספר חברים או מכרים, שבהכרח יהיו שונים אחד מהשני (זכר/נקבה, רמת הכנסה, מיקומים גיאוגרפיים וכו'). באמצעות תשאול זה, נוכל להבין כיצד ניתן להעניק ללקוחותינו את הערך המוסף באמצעות השלוחה האינטרנטית שהיא החנות הווירטואלית אותה לבסוף אנו מעוניינים להקים. לא פחות מתהליך התשאול, מומלץ עוד לפני השקת החנות הווירטואלית לתת לאותם מכרים להשתמש בחנות האינטרנטית שלנו ולנסות לקנות ולראות כיצד הם מתמודדים עם תהליך הקנייה באתר ולהתייחס להערותיהם בהתאם.


הקמת חנות וירטואלית חדשה כעסק בפני עצמו

רבים היום האנשים שמקימים אתרי מכירות וחנויות מקוונות במגוון רחב של תחומים ונישות. כיום ניתן למצוא הכול מהכול, אף אחד לא ממש "ממציא את הגלגל" וזה כבר זמן רב שאין זו תורה מסיני להקים חנות וירטואלית. השאלה המרכזית בה תימדד ההצלחה של מקים החנות היא : האם אכן מתבצעות מכירות דרך האתר וכמה בעלי עסקים באמת מרוויחים מחנות כזו. בכדי שהתשובה לשאלה זו אכן תהיה מספקת, עלינו לבחור בקפידה את המערכת או חברת בניית האתרים שבאמצעותה נקים את החנות הווירטואלית שלנו. עלינו לדעת איך לתכנן את האתר בצורה ברורה ונוחה כך שיתאים לגולשים בצורה הטובה ביותר וילווה אותם בצורה בטוחה לאורך כל תהליך הרכישה באתר. חווית גלישה חיובית זו, תהפוך את המשתמשים לקונים קבועים

.

במאיה ויז'ן אנו יודעים כיצד לתת את הפתרון המתאים והמענה הראוי ביותר לכל פנייה כך שתתבצע בהתאמה מושלמת ככל הניתן בין החנות הווירטואלית לבין הגולשים הפוטנציאלים, דרכה נוכל למקסם את חוויית הקנייה של הלקוחות שיגיעו אליך דרך האינטרנט ובכך להגדיל את הרווחים העתידיים שלך.

bottom of page