top of page

חברה לבניית אתרים

עודכן: 1 במרץ 2019




בניית אתרים הפכה להיות לחלק חשוב כל כך מניהול עסקים יום יומי ואף קידום אישי ומקצועי של כל אחד ואחת. כשמגיע הרגע שבו מבינים זהו הזמן לאתר אישי, כדאי ומומלץ לבחור בחברה המתמחה בבניית אתרים. ישנן חברות רבות לבניית אתרים המציעות שירותים רבים ומגוונים. אז איך נדע מי היא החברה המתאימה לנו?


שירותי בניית אתרים:

כדאי לכם לבחור חברה שעובדת אתכם עוד לפני התחלת הבנייה כדי לבסס יחד את מטרות האתר, המבנה שלו, וקבלת ייעוץ מקדים שייקח בחשבון את כל הנושאים שיצטרכו לקבל מענה בהמשך הדרך. מומלץ לכם לבדוק שאתם מקבלים את כל השירותים הבאים:

אפיון האתר, עזרה בבחירת שם הדומיין וייעוץ בנוגע למילות מפתח רלוונטיות לעסק שלכם, עיצוב ייחודי ועדיין ידידותי למשתמש, מערכתניהול תוכן קלה לשימוש להמשך הדרך, תכנותים מיוחדים, חיבור האתר למערכת סליקה, יצירת מערכות ניהול נתונים מגובות וקלות לשימוש.


מקצוענות בבניית אתרים:

בשלב בחירת החברה לבניית האתר כדאי לכם להקשיב למה שמציעים לכם. בחברה נמצאים אנשים בעלי ניסיון רב היודעים לייעץ לכם מה מתאים לכם יותר ומה מתאים לכם פחות. הידע המקצועי כולל את הבנת היקפי התכנות הנוספים שיידרשו לאתר שלכם ושילובם עם עיצוב ייחודי כדי לשרת את הגולשים שמגיעים אליכם.

רבים רוצים לנסות לחסוך בבניית האתר שלהם ומגיעים למצב שבו הם צריכים לבנות את האתר מחדש אחרי תקופה קצרה מאחר והוא לא עונה על דרישות הניהול השוטף היום יומי. שווה לכם להשקיע יותר מראש בבחירת חברה טובה לבניית אתרים שתיתן לכם מענה לא רק לצרכים המיידיים, אלא גם לצרכים שיהיו לכם בעוד שנה או שנתיים.


בניית אתרים ע"י חברה

כשאתם שוכרים חברה לבניית אתרים אתם יודעים שאתם בידיים טובות. אתם מקבלים ליווי צמוד בכל תהליכי אפיון האתר, אתם מקבלים מעצבים מקצועיים בעלי ניסיון רב שמעצבים את האתר שלכם, אתם מקבלים תכנתים שעובדים בשיתוף פעולה עם המעצבים ומוודאים שכל הפיצ'רים באתר עובדים בצורה חלקה. בנוסף, אתם תקבלו מערכות דיווח שיעזרו לכם בניהול השוטף של האתר בהמשך הדרך.

הדרך בה חלק מהאנשים "מוצאים מישהו" שמבין קצת בבניית אתרים ולבקש טובה מחבר שהוא גם מעצב משאיר אתכם ברוב המקרים עם חצי אתר שלא משרת לא אתכם ולא את הגולשים. נכון שבנוסף לחברה לבניית האתרים תצטרכו קצת ללמוד בעצמכם על שיווק באינטרנט, אבל תהיה לכם אוזן קשבת והדרכה בנוגע למה באמת חשוב ושווה להשקיע בו את זמנכם ומה לא.


שירותים טכניים

בניית אתר טוב כרוכה בהבנה ושילוב של אלמנטים טכניים רבים שהמסתכל מהצד לא ממש מבין בהם. לדוגמא: בחירת שרת מארח. זה נראה פשוט, אבל בחירה לא נכונה יכולה לגרום לאתר שלכם לנפילות, לאיבוד מידע, ואף להשפיע על תוצאות החיפוש בגוגל. חברה מקצועית לבניית אתרים כמו מאיה ויז'ן תדע לייעץ לכם ואף להציע לכם שירותי אירוח, שירותי מייל ושירותים נוספים שיחזירו את ההשקעה שלכם עשרות מונים.

bottom of page