top of page

חידושים בתחום בניית אתרי מכירות

עודכן: 28 בפבר׳ 2019




בניית אתר לעסקים המוכרים מוצרים היא עסק מורכב לכל הדעות, חידושים והמצאות בתחום צצים כל הזמן. כל מי שבונה חנות וירטואלית חשוב שישים לב לחידושים האחרונים וידע לנצל אותם לטובת שיווק ומכירה באתר שלו.


שילוב של חנות וירטואלית בפייסבוק

הפייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה בעולם ופרסום דרך הפייסבוק הוא חובה של ממש. אמנם ניתן לפרסם דרך הפייסבוק, אך פייסבוק לא מאפשר גביית תשלום דרך האתר. בניית אתר מכירות רגיל בפייסבוק למעשה לא אפשרית.


במקום לוותר על הפייסבוק באפיק מכירה, אפשר דרך אפליקציית פייסבוק ייחודית לבנות חנות וירטואלית בפייסבוק שמקושרת לחנות הרגילה, כל עדכון באתר החנות מעדכן גם את הפייסבוק. רכישה בפועל מתרחשת דרך העברת הגולש לחנות הרגילה ברגע שהוא רוצה לרכוש מוצר.


אפליקציות לסמרטפונים

עולם האינטרנט עובר מהפך בעקבות השתלבות הסמרטפונים בשוק. היום, עם הטלפון הנייד אפשר לגלוש בכל אתר כולל אתרי חנויות מכל מקום בכל זמן. בניית אתר לעסקים ללא בניית אפליקציה לספמרטפונים מפספסת פלטפורמה שיווקית ומכירתית אדירה. בניית אתר מכירות כולל אפליקציה ייעודית לסמרטפונים תגדיל ללא ספק את היקף הכניסות והמכירות באתר. ככל שהאפליקציה תהייה עשירה יותר ותספק יותר שירותים דרכה, כך יגדל מחזור המכירות דרך האפליקציה.


אלמנטים חדשניים אחרים

בניית אתר מכירות היום חייבת לכלול כמה חידושים כמו למשל צ'ט שירות לקוחות. צ'ט שירות לקוחות יגרום לגולשים באתר לרושם של אמינות ואחריות מצד החברה, לתחושה שיש "אימא ואבא" למוצרים. עוד אפליקציה שכדאי שתהייה באתר היא ברקודים לסריקה. שילוב של ברקודים לסריקה על ידי סמרטפונים יכניס את המוצרים שלכם לביתו של הגולש דרך הסמרטפון במהירות ובקלות. הברקודים ניתנים גם להקלדה ולא רק לסריקה, כך שגם מי שאין לו אפליקציית קריאת ברקודים יכול ליהנות מהאינפורמציה.


לסיכום עולם האינטרנט ועולם בניית האתרים לא מפסיק להתחדש . מידי שבוע אנו עדים לחידושים בתחום כדאי תמיד לעקוב אחרי החידושים בתחום ובמידה ויש אלמנטים חדשים שיכולים לעזור לצמיחה של העסק שלכם רצוי ואף כדאי לשקול להוסיף אותם כחלק מבניית אתר לעסקים.

bottom of page