top of page

חידושים בתחום של בניית אתרים באינטרנט

עודכן: 28 בפבר׳ 2019




נתוני הגלישה בשנים האחרונות מוכיחים שתרי האינטרנט הם "הדלת" של כל עסק כיום בעולם הווירטואלי. ככל "שהשער" שלכם לאינטרנט יהיה מעניין יותר ועשיר בתכנים כך העסק שלכם יהיה דומיננטיות בתחום אליו אתם משתייכים. בניית אתרים זה תחום שתמיד מתעדכן באופן תדיר. אחד הבעיות באתרי אינטרנט היא שאין אינטראקציה עם הלקוח. בנוסף להמון אתרי מכירות או בניית אתר לעסקים ישנו עיצוב שחוזר על עצמו ולכן הוא משעמם. 


תפריטים-  עד היום כל התפריטים היו במקום אחד ספציפי בדף ואפשרו רק מעבר לדף אחר. כיום ניתן לפתוח תת תפריט שמאפשר לך לשתף או לבצע פעולות נוספות.


תגיות ענן- אם עד היום תחום של תגיות היה שמור רק לתחום של תוכן וקידום אתרים כיום ניתן לתכנת את האתר כך שתגיות יופיעו באופן אוטומטי כך שהם יקדמו את האתר שלכם באינטרנט.


תגובות של גולשים- באם אתם מעוניינים בבניית חנות וירטואלית תרצו לשקול הוספת חוות דעת של מוצר כמו כן בכל סוג של אתר כדאי לאפשר לאנשים להגיב ולהוסיף תוכן משלהם.


דפים מוסתרים וקבוצות של לקוחות- ניתן כיום להסתיר דפים מסוימים מגולשים ולאפשר גישה לגולשים אחרים. דבר זה יעיל במיוחד אם אתם מעוניינים ליצור קבוצות מחירים לדוגמא לחברי מועדון או ליצור כניסה נפרדת לספקים.


אינטראקטיביות-  האתר שלכם יהיה יותר מוצלח עם הוא יעודד את הלקוח להשתתף באופן פעיל באתר. ישנם המון פיצ'רים שמאפשרים ללקוח להשתתף באופן פעיל בין אם זה העלאת תכנים ובכל יום נכנסים מודלים חדשים.


שילוב של מאמר\וידאו\תמונה- ניתן היום לקבוע היכן יופיע כל מאפיין של תוכן ובאיזה סדר הוא גם יופיע.

תלת מימד כיום ניתן להכניס את האופציה של תלת מימד וכדאי לעקוב אחרי החידושים בתחום בHTML 5 וגם בCSS 3.


ומה לגבי המחיר?

תחום בניית אתרים נהיה תחרותי עד מאד. באופן כללי ניתן להגיד שכיום לקוח מקבל הרבה יותר מאשר בעבר עבור כספו. בכל אופן תמיד כדאי לפנות למספר חברות ולהשוות מחירים.

bottom of page