top of page

חמש עצות מעשיות לבניית קישורים נכנסים

עודכן: 1 במרץ 2019




על מנת להשיג תוצאות גבוהות במנועי חיפוש (כלומר להיות ממוקמים כמה שיותר גבוה או קרוב לדף התוצאה הראשונה במנוע החיפוש)  דפי האתר שלכם זקוקים לקישורים נכנסים- וכמה שיותר. הסיבה לכך שקישורים נכנסים הם הגורם הכי חשוב ורלוונטי הוא שגוגל (או מנועי חיפוש אחרים) מסתכלים על קישור כמעין "אישור" שיש לכם סמכות או ידע על מילת חיפש או נושא מסוים. השאלה היא כיצד אתם גורמים לכך שלכם  שאתר המכירות שלכם יותר "חשוב" מדפים אחרים?  אחת הדרכים היעילות הינה בניית קישורים.


יצירת תוכן למטרת בניית קישורים נכנסים

בניית תוכן והפצתו הינה ערך חשוב עבור האתר שלכם. בין אם זה תמונות, מאמרים או וידאו. להפצתם של תכנים אלו ברשתות חברתיות, מאגרי מאמרים ובלוגים יש יכולת לקדם את האתר שלכם באופן משמעותי. חשוב מאוד לשמור על כל החשבונות האלה "חיים" כיוון שגוגל מנטר את כל האתרים הגדולים האלה. בניית קישורים מתוך התכנים האלו יעזרו לקדם את האתר שלכם בתוצאות החיפוש האורגניות.


חמישה טיפים מעשיים

1.      כתיבת מאמרי  " איך ל.." מצא אתרים שמציעים שירותים או עצות שקשורות לנושא שלך וצור מאמר אינפורמטיבי  בנושא, לדוגמא באם יש לכם חנות אונליין לגדג'טים מאמר כמו "איך לפרוץ אייפון" יכול לקדם את האתר שלכם משמעותית.

2.      כיתבו בלוג: כתיבת בלוג משלכם בנושא מסויים  שיעודכן לפחות על בסיס שבועי, עם קישורים לאתר שלכם. חשוב לקשר בין נושא הבלוג לדפים הרלוונטיים באתר שלכם. ביקורת מוצר הינו רעיון טוב לקדם מוצר ורצוי שהביקורת תהיה כנה ואיכותית.

3.      תצייצו ב"טוויטר"  למרות שלינקים מטוויטר מוגדרים כ "no follow"  גוגל מייחסים חשיבות עם הדף שלכם "צוייץ" ובמיוחד עם הוא "צוייץ" ע"י כמה אנשים. רצוי לעשות סינדיקציה כך ש"פוסטים" לטוויטר יעלו באופן אוטומטי.

4.      תעלו "פוסטים" לפייסבוק. באופן כללי גוגל לא מאנדקס את התוכן של פייסבוק (משחקי כבוד). אולם ברגע שאתם הופכים את התוכן שלכם ליותר "חברתי". יש סיכוי גבוה שאתרים אחרים יקשרו לתוכן שלכם

5.      תכניסו את האתר שלכם לרשימות ואינדקסים של אתרים. ישנם המון אינדקסים חינמיים בעוד שלהירשם לאחד לא ממש יועיל, להרשם לכמה עשרות יכול בהחלט לעזור. תוכלו גם להירשם yahoo   בעלות של 300$  (מומלץ לאתרים גדולים ומבוססים).

bottom of page