top of page

חנות אונליין באינטרנט – יצירת הכנסה נוספת בקלות

עודכן: 28 בפבר׳ 2019




מרגישים בזמן האחרון כי השכירות, המסים וההוצאות רק הולכות וגדלות וההכנסה כבר לא מספיקה לכם לסגור את החודש?

אז במקום ללכת ולחלק עיתונים באמצע הלילה למה שלא תמנפו את היכולות שלכם ותצרו לכם הכנסה נוספת בקלות וללא סיכונים מיוחדים.


אז אתם בטח שואלים את עצמכם איך אפשר לעשות זאת?, שאגלה לכם את הסוד?

הכי כדאי היום הוא לפתוח חנות אונליין באינטרנט, אתם לא צריכים להחזיק מלאי גדול, לשלם שכירות ענקית על חנות בדיזינגוף סנטר או לשפץ אותה במאות אלפי שקלים, הכי פשוט הוא להקים אתר חנות אונליין ולהתחיל למכור כמעט מיד.


הנה פתרון לכל בעיה שבטח חשבתם:


פתיחת החנות – עלות הקמת חנות אונליין הוא 1% מחנות אמתית שכן לא צריך לחתום על ערבויות או לשכור חנות בתשלום של חצי שנה מראש, ההשקעה היא חד פעמית והיא נעה סביב ה 5,000-10,000 ₪  בהשקעה חד פעמית ויש לכם פלטפורמה של חנות מסחר עם מערכת ניהול מדהימה המאפשרת הוספת מוצרים תמונות קטגוריות מוצרים והכל בלחיצת כפתור.


שכירות- אין שכירות אבל יש אחסון אתר שהוא הוצאה קטנה מאוד לעומת שכירות אמתית, במקום אלפי שקלים כל חודש רק 50 -100 לערך לפי גודל האתר.


מלאי- לא חייבים להחזיק מלאי באלפי שקלים, ניתן לעשות הסכם עם ספק והוא ישלח את המוצרים ללקוח הסופי- אתם רק תגזרו את הקופון בדרך, בלי לקחת סיכון ולהיתקע עם מלאי יקר.


מיסים – אין מיסים שכן לא צריך לשלם מים או חשמל, החנות לא קיימת אלא רק בעולם האינטרנט.


קונים- קונים דווקא יש המון – ז"א זה תלוי במאמץ שתשקיעו בהבאת תנועת הגולשים לאתר שלכם ובקידום האתר במנועי החיפוש, אבל הגולשים או הקונים הפוטנציאלים לא מוגלים רק לאלו העוברים על המדרכה שלפני החנות, לחנות שלכם יוכלו להגיע גולשים מכל הארץ ואפילו לא לצאת מהבית.


שעות פתיחה- אין שעות לכם שעות פתיחה וגם לא צריך לעמוד ולחכות לקונים, החנות שלכם עובדת כל הזמן כל היום וכל הלילה, מה שנקרא – 24/7 תתפלאו לגלות שגם בלילה הקונים אוהבים לפקוד את החנות שלכם, כך שאתם ישנים ומקבלים כסף.


פרסום – אין צורך לרכוש שלטים גדולים באלפי שקלים ולשלם לעירייה מאות שקלים בשנה מס שילוט עירוני, וגם לא חייבים לפרסם בעיתון או במקומון, שכל מודעה קטנה עולה אלפי שקלים, הפרסום באינטרנט הוא לפי הצלחה – פרסום ב Google ad words הוא רק אם מקליקים על המודעה שלכם.

אז קדימה למה אתם מחכים צרו אתנו קשר ונבנה לכם את החנות שלכם

bottom of page