top of page

חנות וירטואלית 8 כללים לקידום המוצר שלכם במנועי חיפוש

עודכן: 28 בפבר׳ 2019




קידום אורגאני במנועי חיפוש יכול להיות ההבדל בין עסק אונליין שמשגשג לעומת  אתרים שלא מצליחים למכור בכמות מספקת. נספק כאו 8 כללים חשובים שיכולים לעזור לדף המוצר שלכם להופיע במיקום גבוה בגוגל.

 מילות מפתח בכותרת הדף


אחד מהאלמנטים הכי חשובים בקידום באינטרנט הוא הכותרת של הדף. לכן חשוב להקפיד שמילות המפתח  החשובות יהיו בכותרת הדף. על מנת שהכותרת תהיה אופטימאלית יש לבצע חקר מילות מפתח ניתן לקרוא עוד על נושא זה במאמרים אחרים.


להכניס תיאור מפורט  description in Meta Tags

אם תבצעו חיפוש רנדומלי מגוגל תוכלו לראות שבתוצאות החיפוש מופעים תיאורים שרלוונטיים למילת החיפוש שהקלדתם. שני דברים שצריך להקפיד עליהם הוא שהטקסט לא יהיה קצר מדי, בנוסף חשוב מאוד  שהטקסט יהיה מקורי.


להשתמש בתגיות alt meta tags  בתמונות מוצר

הלקוח יכול לראות בבירור את התמונות מוצר שאתם מצגים לא לעומת זאת מנועי חיפוש לא יודעים לזהות את התמונות אלא אם כן תוסיפו להם את תגית ה ALT . באתרי מסחר זהו חשוב מאוד כיוון  שבבניית אתר מכירות בד"כ לא יהיה הרבה טקסט אלא הרבה תמונות שאותם ניתן לנצל לקידום האתר.


להכניס את מילות החיפוש בכתובת הURL

אחד מהאלמנטים הכי חשובים בקידום באינטרנט הוא הURL עצמו לכן חשוב לנסות להכניס את מילות החיפוש הרלוונטיות כמה שאשפר לכתובות הURL של האתר


להכניס תוכן טקסט לדף המוצר

למרות שידוע לכולם שבכל מה שקשור למנועי חיפוש תוכן הוא הדבר החשוב ביותר המון אתרי מסחר לא מכניסים תוכן טקסטואלי מספק לדף המוצר שלהם. חשוב שהתוכן יהיה מכוון לגולשים באתר ואת מילות המפתח  יש להכניס רק איפה שצריך


תדאגו ללינקים איכותיים לדף המוצר שלכם

קישורים ביחד עם תוכן הם מרכיב חשוב בקידום אתרים. אתם יכולים לחפש אתרים שמתעסקים בנושא שלכם או לפנות לבלוגרים שכותבים בנושא שקשור אליכם ולבקש מהם לקשר אל האתר שלכם. ועל מנת שהקישורים יהיו רלוונטיים תקפידו להשתמש בתמונות, טקסט ווידאו באיכות גבוהה.


תשתמשו ב Social media buttons

רשתות חברתיות משפיעים היום המון על קידום האתר מכירות שלכם באינטרנט ולכן חשוב מאוד שהם יופיעו כל דפי המוצר באתר אינטרנט לעסקים.

bottom of page