top of page

חנות וירטואלית - שידרוג של עסק קיים

עודכן: 1 במרץ 2019




לפעמים זה קצת קשה להאמין שגם במאה ה21 קיימים בעלי עסקים, אשר לא מבינים את היתרונות הגלומים בתחזוק חנות אונליין. אנשים אלו עושים הפרדה מוחלטת בין עסקים אשר מתנהלים באמצעות חנויות פיזיות, לבין עסקים אינטרנטיים, אשר מתנהלים דרך חנות אונליין. הבעיה בתפיסה זו, היא שמדובר בתפיסה דיכוטומית של שחור ולבן, כשהמציאות בשטח הרבה יותר מגוונת ומורכבת.


בניית חנות באינטרנט כבר מזמן לא חייבת להיות עסק נפרד. נכונה העובדה שקיימים עסקים רבים אשר מתנהלים באופן בלעדי דרך האינטרנט. עבור עסקים אלו, בניית חנות באינטרנט, היא הכלי היחיד עבורם ליצירת קשר עם לקוחות. יחד עם זאת, גם בעלי עסקים קיימים יכולים ליהנות מן היתרונות הטמונים בתהליך בניית חנות באינטרנט. אחרי הכל, גם אם אנו בעלים של חנות פיזית מצליחה ומשגשגת, אין צורך לשים את כל הביצים בסל אחד בלבד. בניית חנות באינטרנט פותחת עבור כל אחד מאיתנו את האופציה לפנות לקהלים רבים יותר, בהשקעה מינימאלית.


להתגבר על המגבלות בעלות מינימאלית

בניית חנות באינטרנט מאפשרת לנו כבעלי עסקים להתגבר על שתי המגבלות הגדולות ביותר בעולם החנויות הפיזיות: מיקום וזמן. עבודה בחנות פיזית תמיד תהיה מוגבלת לשעות עבודה מסוימות ולמרחב גיאוגראפי מסוים. גם חנויות מיוחדות, אליהן נוסעים מכל רחבי הארץ, בסופו של דבר נסמכות על אנשים, אשר נמצאים במרחב הגיאוגראפי הקרוב.


בניית אתר מכירות  מאפשרת לנו לפרוץ את שתי המגבלות הללו בקלות: חנות אינטרנטית יכולה לפנות לכל אדם, בכל מקום, בכל שעה. חנות אינטרנטית של בעל עסק מאשדוד יכולה להיות זמינה ליפני בשעה שלוש בלילה. לא צריך להסתבך בחישובים מורכבים על מנת להבין את התמונה הפשוטה: בניית חנות באינטרנט פותחת את השירותים אותם אנו מציעים לכולם. מדובר בהרחבה בלתי נתפסת של קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלנו

יתרון נוסף ומשמעותי בחנות אונליין הוא התרחבות גלובלית  כיוון שהאתר שלכם הוא נגיש וזמין לכל אדם בעולם.


אפשרות זאת פותחת בפניכם עולם חדש שבו תוכלו להציע את המוצר או השירות שלכם לכל אדם בכל מקום כמובן שעל מנת שתוכלו למכור לאנשים במדינות שונות תצתרכו להיערך בהתאם מבחינת משלוחים ומבחינה לוגיסטית. כיום שחברות משלוחים מציעות שירותים קלים ונגישים זוהי בהחלט אפשרות סבירה. יש להכיר כמובן את עקרונות השילוח הבין-לאומי ואת מדיניות המכס של מדינות שונות

bottom of page