top of page

חשיבותו של התוכן לאתר האינטרנט שלכם

עודכן: 28 בפבר׳ 2019




אחד הדברים הכי חשובים לאתר אינטרנט זה תוכן ייחודי. למעשה כתיבת תוכן חשובה יותר מעיצוב האתר שלכם. בנוסף התוכן של אתר האינטרנט שלכם הוא חשוב מאוד לא רק לגולשים באתר שלכם אלא גם למנועי חיפוש שכן אתר עם המון מאמרים ותמונות ועוד תוכן איכותי הוא הדרך העיקרית שבה האיכות של האתר שלכם נמדדת.

על כל אתר חובה להכיל תוכן איכותי וכמובן לעדכן את התוכן מדי זמן מסוים. חשוב שהטקסטים באתר יהיו רלוונטיים באופן ישיר לנושא של האתר שלכם. ניתן כמובן להשתמש גם בתמונות ובסרטוני וידאו . אך תמיד חשוב לזכור שהתוכן חייב להיות ייחודי, מנועי החיפוש לא אוהבים תוכן משוכפל ובאפשרותם גם לזהות את התוכן המקורי ולהבדיל אותו מהתוכן המועתק.


עד כה עברנו על שלושה פרטים חשובים המקוריות של התוכן, התדירות והעדכון וכמובן להתייחס לתוכן גם ככלי השיווק החשוב ביותר ללקוחות וגם כמקדם האתר שלכם בגוגל.


איך כותבים תוכן לאתרים?

אם יש לכם אתר מכירות או אתרים לעסקים ואתם רוצים להוסיף לא תוכן איכותי יעמדו בפניכם מספר אפשרויות אתם כמובן יכולים לכתוב את המאמרים שלכם בעצמכם כשכותבים מאמר תוכן לאתרי אינטרנט חשוב להקפיד על מספר כללי. התוכן שאתם כותבים נועד גם לגולשים וגם למנועי החיפוש לכן תמיד תרצו שהמאמר יהי מעניין ונעים לקריאה ומצד שני יכיל את כל המאפיינים כך שהרובוטים של גוגל יסרקו אותו . האלמנט החשוב ביותר הינו מילות מפתח שהם הבסיס לכל מאמר לצורך שיווקי.


ניתן בנוסף לפנות לפרי-לנסר שמתמחה בתחום על מנת שיכתוב מאמרים בשבילכם וכיום גם ישנם חברות שמתמחות בנושא של כתיבת תוכן שיווקי.


מהו קופירייטינג?

קופירייטינג הוא טקסט קצר יותר ממאמר והוא יופיע בדפים הכי חשובים של האתר שלך התפקיד של הטקסט הזה הוא ליצור עניין וסקרנות מצד הלקוחות. ולשכנע את הגולש תוך מספר שניות שהוא הגיע לאתר הנכון. כתיבה כזרת מטבטאת ברהיטות ושנינות והתפקיד העיקרי הוא להמיר גולשים ללקוחות.


היכן תרצו לפרסם את במאמרים שלכם?

ישנם מספר ערוצים שונים שבהם כדאי לפרסם את המאמר שלכם

·         אתר האינטרנט שלכם , אתר מכירות, אתרי תדמית ועוד

·         בלוג של העסק שלכם

·         אתרי מאמרים

·         ניוזלטר ופוסטים שונים בפורומים.

bottom of page