top of page

טעויות נפוצות בבניית אתרי מכירות

עודכן: 28 בפבר׳ 2019




בניית אתרי מכירות על ידי חברות לא מקצועיות תוך עשיית טעויות בסיסיות עשויה לעלות לבעל האתר ביוקר. רושם ראשוני חשוב מאוד וכידוע, קשה מאוד לשנותו. בניית חנות וירטואלית חייבת לקחת בחשבון גורמים מרכזיים בחוויית הגולש , עיצוב האתר ותחושת האמינות שהגולש חווה בזמן תהליך הרכישה.


עיצוב

אחת הטעויות הנפוצות ביותר בבניית אתר מכירות היא עיצוב שאינו מותאם אישית לאתר. אמנם זול יותר לקחת תבניות עיצוב קיימות, אך עיצוב שאינו מותאם לאתר עשוי להסב לו נזק. חשוב מאוד לעצב את האתר כך שיתאים קודם כל למיתוג של המוצרים ושנית למוצרים עצמם ולקהל היעד שלהם. בניית אתר מכירות ללא עיצוב מותאם אישית הוא טעות גדולה.


חווית הגולש

טרנד התבניות המוכנות מראש משפיע גם על תכנון האתר, במקרים בהם עושים בניית חנות וירטואלית למשל שימוש בתבניות מוכנות מראש היא טעות מרה. חשוב להתאים את התכנון של האתר, את אופן הצגת המוצרים, את המידע על המוצרים, את תהליך הרכישה ואת כל האתר בכלל לחוויית גולש אופטימאלית. בניית חנות וירטואלית ללא בחינה מדוקדקת של הצרכים והרצונות של הגולש עשויה להיגמר באתר לא נוח, לא מתאים למוצרים שהוא מוכר וריק מגולשים.


אמינות

אחת הטעויות הנפוצות ביותר בבניית אתר מכירות היא חוסר תשומת לב לאמינות החברה מאחורי האתר. גולשים לא ירכשו מוצרים שאין מאחוריהם "אימא ואבא". חשוב להציג את הטלפון של שירות הלקוחות במיקום ברור, את תקנון האתר, הספר על רכישה מאובטחת, הסבר על תיקונים ואחריות וכן הלאה. חשוב מאוד לשלב פירוט לגבי החברה שמפעילה את האתר, היכן היא ממוקמת, כמה זמן היא קיימת ופרטים נוספים שיצרו תחושה של אמינות אצל הגולש.


לסיכום ישנם מספר טעויות שנעשות על ידי בוני אתרים או חברות לבניית אתרים שכדאי להימנע מהם. הבעיה העיקרית היא אתרים עם לינקים שבורים או ניווט כושל ואתרים שלא משדרים אמינות במקרה הטוה או שנראים מפוקפקים במקרה הרע. ניתן לפתור את הבעיה הזאת בצורה קלה על ידי בניית חנות וירטואלית בצורה מושכלת וחכמה.

bottom of page