top of page

טעויות נפוצות שיש להימנע מהן בבניית אתר מכירות

עודכן: 28 בפבר׳ 2019




רובנו יכולים להסכים שאתרי מכירות טובים מתאפיינים בעיצוב ופונקציונליות טובים. אולם ישנם כמה מאפיינים שפשוט לא כדאי לכם לשים באתר שלכם.

בניית אתרי מכירות מתאפיינת בעיצובים שונים לאתרים שמוכרים מוצרים שונים ניתן להתווכח עם עיצוב מסויים נראה טוב או רע. אולם לאחר סקר שנערך בקרב 100 בעלי חנויות וירטואליות מצאנו כמה מאפיינים שכדאי להימנע מהם.


פונטים קטנים

אנו עדים לעלייה בנפח הגלישה ממכשירים ניידים. חלק ארי מן האתרים מדווח שאחד מכל 5 גולשים מגיע ממכשירים ניידים. אחד מהדברים שיכול לפגוע בצורה הכי משמעותי בגלישה ממכשירים שונים הוא פונטים בגודל קטן  שלא יראו מספיק טוב על ידי מכשירים עם מסך קטן בעל רזולוציה נמוכה.


אי הצגה של עלויות משלוח

לקוחות שגולשים בחנות וירטואלית או אם אתם מתכוונים לעסוק בבניית חנות וירטואלית  רוצים לדעת מה תהיה העלות הסופית של מוצר כולל משלוח. ישנם המון אתרי מכירות שעדיין מצפים שלקוח יכניס את פרטי כרטיס אשראי ורק לפני ביצוע התשלום הוא יקבל את עלויות המשלוח. מיותר לציין שזה מכעיס לקוחות ולא עומד בסטנדרטים כיום.


עיצוב גראפי דל

בשנים האחרונות בעת שערכתי קניות רק לעיתים רחוקות נכנסתי לחנות שהייתה מלוכלכת או בעלת ריח רע. זה לא אומר שמקומות כאלה לא קיימים אלא שפשוט אני לא אוהב לרכוש במקומות מסוג זה. בניית אתר לעסקים צריכה להכיל עיצוב נקי ומסודר ורצוי גם שיהיה מושך לעין לכן אל תבנו את האתר שלכם מכוער כיוון שסביר להניח שזה יבריח לקוחות.


דברים שבורים

הדבר הכי גרוע שיכול להיות בבניית חנות וירטואלית זה קישורים שבורים, תמונות חסרות וכל דבר שפוגע בניווט או בצורה שבה האתר נראה ללקוח. בתור בעלי אתר חשוב שתמיד תגלשו באתר שלכם על מנת לזהות תקלות מבעוד מועד.


לא לתחזק בלוג

למרות שזה לא ברור מאליו. אולם כאשר נכנסים לאתר הבלוג מאפשר ליצור קשר עם האתר בדרכים שונות. עם אין לכם בלוג חובה שיהיה דף אודות שיספר את הפרטים על העסק שלכם.

bottom of page