top of page

כיצד בונים היום אתר מכירות באינטרנט?

עודכן: 28 בפבר׳ 2019




האינטרנט הוא המדיה הכי שימושית בעולם והוא עקף בשנים האחרונות גם את הטלוויזיה. כיום אנו מתקשרים דרך האינטרנט, שולחים אימיילים, מכירים, וכמובן גם מבצעים רכישות בחנות אונליין.

גם אם אתם בעלים של חנות רגילה יש להתייחס לאתר מכירות לעסק כמו כל דבר. יש להקפיד במיוחד על תהליך של הבניה על מנת שהאתר יהיה שמיש ונוח ללקוחות,ויהיה קל למצוא אותו על ידי מנועי חיפוש. כיום רשת האינטרנט מכילה המון סוגים שונים של אתרים בין אם זה אתרי מכירות, אתר תדמית או אתרים של קופונים.

בניית אתר של מכירות באמצעות בונה אתרים עצמאי

 

הדבר הכי חשוב בבנייתu של אתr אינטרנט יהיה שהאתר מהיר וקל. הרבה פעמים גם עבודה של אדם פרטי תהיה יעילה והתמורה תהיה בהחלט סבירה. אבל מה איכות הקוד של בונה אתרים עצמאי שרק סיים את לימודיו? היתרון העיקרי זה אם קיבלתם מחיר אטרקטיבי וזול, אבל החסרון מתחיל  ב אם אתם רוצים להוסיף אפשרויות מתקדמות שדורשות התערבות של מעצב אתרים מקצועי.


בניית אתר מכירות  באמצעות חברה מקצועית

ישנן המון חברות שיציעו לכם אתרי מסחר מתקדמים ומשוכללים חלק מהחברות יציעו לכם מחירים די יקרים וזהו דבר שכדאי להתחשב בו. לא כל מה שיקר טוב, אחנו לא רואים הצדקה לבנות אתר בתקציב של 70 אלף ש"ח, כאשר ניתן לשלם עשירית מהסכום ולקבל אתר מכירות מקצועי ביותר ממש כמו שתמצאו בחברת מאיה ויז'ן, בנוסף חשוב שתבדקו את השירותים הנלווים לבניית האתר כגון , שירות ואדיבות מנהלי החברה, זמינות החברה במקרה של בקשות או תקלות בחברה, תמחור של פיתוחים נוספים אחרי סיום תהליך הבנייה הראשוני, אחסון האתר על שרתים מקצועיים.


תחזוקה של אתר אינטרנט

לאחר שהעלנו את האתר חשוב וכדאי לעלות לו תכנים באופן קבוע, אתר אינטרנט יתקדם במעלה תוצאות מנועי החיפוש ויהיה יותר מעניין בזכות התוכן הקיים בו, גם אם מדובר באתרי מכירות, אתר שמוכר מוצרים מעניינים ומוצרים שמחפשים יופיע בראש תוצאות מנועי החיפוש, חשוב להבין שהתוכן באתר יכתב למטרת קריאה של אנשים אמיתיים ולא של מנועי החיפוש, גוגל הוציאה אלגוריתם חדש שיודע לזהות שהתוכן נכתב במיוחד עבור קידום ולכן האתר עלול להיענש ולהיזרק מהתוצאות, שימו לב , כאשר האתר שלכם מתחיל לטפס ולהגיע לראש התוצאות הוא גם עובר בדיקה וסינון של בן אנוש ומאשר את האתר, גוגל מעסיק מבקרי אתרים שמאשרים שאכן האתרים שמופיעים בתוצאות מנועי החיפוש רלוונטים לקורא ושלא מדובר הכיסוי מסך עשן לאתר אחר, מעין נמר בעור כבש. 

bottom of page