top of page

כיצד לגרום ללקוחות להירשם לרשימות תפוצה וניוזלטר

עודכן: 28 בפבר׳ 2019




רשימות תפוצה לשירות או מוצר נותנים לכל אתר מסחר דיגיטלי מקור יציב ,תזרים מזומנים, כל הצעדים האלה יכולים להיעשות בכמה צעדים קטנים . לפנינו יהיו 3 טיפים רישום-מכירות חוזרות-התמדה לאורך זמן כשהכוונה היא להתחיל בקטן ולגדול.


1-לקוחות מרוצים הם לקוחות חוזרים

הדרך הטובה והמהירה על מנת לשמור על הלקוחות נאמנים ולגרום להם לקנות שוב ושוב היא לדעת את הרצונות של הלקוח ולשרת אותו על הצד הטוב ביותר.במידה ואתם מוכרים שירות או מוצר שיש ללקוחות אינטרס לקנות על בסיס קבוע אתם נמצאים בעמדה נוחה מאוד,


2 – להימנע מהמונח "רישום"-  עד כמה שהירשמות היא דבר ידוע ועובד כבר מספר שנים לקוחות בד"כ ימנעו מלהירשם בגלל "ניסיון מר" אם אתרים שכאלה. לכן אפשר להשתמש במילים חלופיות כגון "קבע משלוח עתידי"


3 – לפנק את הלקוחות  ת לקוחות שקנו מאתנו  לפחות בחודש הראשון נרצה לתת להם הרגשה טובה . דרך טובה היא להתקשר אחרי הרכישה הראשונה. און לשלוח מתנות קטנות          בחינם . דבר זה יכול לגרום לכל חנות אונליין או אפילו לאתר תדמית שמוכר שירות כלשהוא לגדול באופן דרמטי.

  רשימות תפוצה יעילות וטובות יכולות להיות אחד הכלים הכי אפקטיביים מבחינת החזר השקעה. בין אם אתם  עושים בניית אתר תדמית או חנות אונליין. עלות ממוצעת של שליחת אימייל איכות על ידי    חברות הפצה היא בין 10 לעשרים אגורות והחזר השקעה יכול להגיע לעבור את ההחזר במודעות בתשלום

אז גם אתם רק בשלב של בניית אתר מכירות כדאי לשקול מההתחלה להתייחס לכל לקוח כאל לקוח פוטנציאלים לבצע רכישות חוזרות . ולהכניס כל לקוח למאגר לקוחות ולרשימות תפוצה.

bottom of page