top of page

כיצד להשתמש ב כפתורי share לחנות אונליין שלכם

עודכן: 28 בפבר׳ 2019




הכפתורים הקטנים של הרשתות החברתיות יכולים לשמש להעלאת המודעות למוצר שלכם, וכמובן גם יכולים להשפיע על קידום האתר שלכם במנועי חיפוש כגון גוגל או בינג. עד כמה שקישורים נכנסים הם מדד חשוב (והם אכן כן) , מנועי חיפוש מעריכים שקשה מאד לעשות מניפולציה של תוכן חברתי ולכן נותנים לזה חשיבות. נלמד כיצד להשתמש במאפיינים אלה והיכן לשלב אותם.


הגישה של מנועי חיפוש לטוויטר ולפייסבוק

למנוע החיפוש בינג- ולפייסבוק יש הסכמה ביניהם על ההכללה של מידע מפייסבוק בתוצאות החיפוש. לגוגל אין גישה למידע של פייסבוק באופן ישיר אבל יש להם עדיין יכולת להגיע לדפים שהגישה אליהם היא חופשית. בנוסף גוגל השיקה את הרשת החברתית שלה גוגל פלוס+ שמאפשר להם למצוא המון מידע על לקוחות ולשני המנועים הגדולים יש גישה מלאה לטוויטר. כמו שאמרנו יש חשיבות גדולה מבחינת קידום האתר שלכם לאייך הוא מקודם בצורה "חברתית" אולם הרבה  אתרים שהם חנות אונליין או אתר תדמית מתקשים ביישום של הטמעה חברתית לאתר.


תנו ללקוחות גישה קלה

בתור התחלה חשוב לתת ללקוח להיות חברתי כשהוא באתר חנות שלכם. נניח שלקוח מחפש גרב צמר שמחממת את הרגל ואפשר להסתובב אתה בבית באופן חופשי, נודה על האמת גרבי צמר הם לא נושא מעניין אבל ללקוח הספציפי שמחפש את המוצר הזה זה בהחלט יכול להיות מעניין וסביר מאוד להיות שהוא יצייץ את זה או יחלוק עם חברים ברשתות חברתיות, ש"א הוא יהפוך את הרכישה לאייקון פעילותי, היי מצאתי גרביים חמודות באתר הזה.


איזה לחצנים למקם והיכן?

·         דע את לקוחותיך, מה הם אוהבים ואיפה הם גולשים בזמנם הפנוי.

·         האם אתה חנות אונליין שפונה למגזר הפרטי או למגזר העיסקי  (אתרים למגזר העיסקי ירצו להתמקד יותר בטוויטר או לינקאדין)

·         בתחילת כל דף מוצר או בסופו

·         דפים של עגלת קניות

·         בתוך בלוגים או מאמרים

·         בתוך אימיילים וניוזלטר

אל תזלזלו אפילו לרגע בעוצמת דעת הציבור, שכן בכל אחד מאיתנו חבוי יועץ לחברים, אנשים נוטים לתת אמון גדול בחוויית קנייה מוצלחת של חברים מאשר המלצה של אדם זר לחלוטין, אפילו אם הוא מפורסם כלשהוא, ראינו גם את עוצמת הכח של העם במחאה החברתית ואת חרם הצרכנים, לכן חשוב שתשקיעו  מאמצים לפרסם ולקדם את המוצר שלכם באתרים חברתיים.

bottom of page