top of page

כמה חשוב לבנות אתר מכירות באינטרנט?

עודכן: 1 במרץ 2019




גם בימינו, במאה ה21, קיימים בעלי עסק רבים, אשר לא מבינים את החשיבות של בניית אתר מכירות באינטרנט. בעלי חנויות רבים בארץ מאמינים שהחזקת חנות פיזית מוצלחת היא מספיקה בהחלט, וכי אתר מכירות באינטרנט, הוא בסופו של דבר בזבוז של אנרגיות ומשאבים. ככל שהזמן עובר, מתבהר יותר ויותר כי בסופו של דבר, מדובר בתפיסה מיושנת. אתר מכירות הוא כלי מצוין לכל חברה ולכל חנות. הוא יכול להוות תוספת ראויה לחנות קיימת, ואף תחליף לחנויות פיזיות.


הרחבת קהל הלקוחות

החשיבות הגדולה בהקמת אתר מכירות לעסק כזה או אחר היא בכמות הלקוחות. כשאנו פותחים חנות פיזית, אנו מגבילים את עצמנו מראש למספר אנשים מוגבל, אשר תלוי במיקום החנות ובשעות הפתיחה שלנו. היתרון של אתר מכירות לעומת חנות פיזית מבחינה זאת, הוא ברור ובולט לכל. באינטרנט החנות הוירטואלית שלנו פתוחה לכל אדם ברחבי העולם, ובכל שעה ביממה. לא צריך להיות מתמטיקאי על מנת להבין את ההפרש העצום בכל הנוגע לכמות לקוחות.


הפרסום באינטרנט עובד, בעיקר לחנויות אינטרנטיות

חשיבות נוספת להקמת אתר מכירות היא באפשרויות הפרסום. פרסום אינטרנטי הוא פעמים רבות פרסום זול ואפקטיבי הרבה יותר משיטות פרסום אחרות. נכונה העובדה שניתן לפרסם גם חנות פיזית באינטרנט, יחד עם זאת, מדובר בהבדל של שמים וארץ. אדם אשר מתעניין בפרסומת לחנות אינטרנטית כזו או אחרת, יכול להיכנס לחנות באותו הרגע, באמצעות לחיצת כפתור, ולבצע רכישה עוד באותה השעה. לעומת זאת, פרסומת לחנות פיזית באמצעות האינטרנט, תדרוש מקהל היעד שלנו לקום מן הכיסא, להתלבש ולהגיע לכתובת בה החנות נמצאת, זאת במידה והחנות פתוחה בשעה זו של היום.


       לסיכום, במאה ה21, אתר מכירות אינטרנטי הוא כבר מזמן לא בגדר תוספת לא מזיקה לעסק שלנו,

       אלא במרכיב חיוני והכרחי, אשר מאפשר לנו למקסם את הרווחים שלנו בנוסף חנות וירטואלית מאפשרת לנו להפוך את העסק שלנו מעסק לוקאלי לאתר בינלאומי המוצרים לנו לכל

  לקוח בעולם וכך נוכל למקסם את הרווח שלנו . לפני שהופכים את העסק לגלובלי יש להבין את עקרונות השילוח הביו-לאומי , לדוגמא חוקי מכס במדינות  שונות ולדעת את תעריפי          המשלוחים וכך גם לתמחר את זה בהתאם

bottom of page