top of page

למה כדאי לך לפתוח חנות אונליין - מה היתרונות הבולטים

עודכן: 1 במרץ 2019




אין צורך להסביר את החשיבות הגדולה של האינטרנט בעולמנו. בימינו, כמעט ולא ניתן לעשות דבר ללא האינטרנט. בין אם מדובר בבניית קשרים חברתיים או בבניית קשרים עסקיים. הכל נעשה באמצעות הרשת האינטרנטית. לכן, אין זה פלא שבמאה ה21, חלק רחב מן הרכישות בעולם המערבי מתבצע באמצעות חנות מקוונת כזו או אחרת. פתיחת חנות מקוונת במאה ה21 היא לא גימיק עבור עסקים ספציפיים, אלא בגדר הכרח עבור כל עסק אשר מציע מוצרים למכירה.


אחד היתרונות הבולטים בהקמת חנות אונליין הוא מידת הזמינות. חנות פיזית, חייבת להיות מתופעלת על ידי אנשים פיזיים. בשל העובדה הזו, החזקת חנות פיזית מצריכה מאיתנו כמעט תמיד לעמוד בשעות עבודה ספציפיות. משמעות הדבר היא שקיים טווח זמן מסוים במהלך היום, בו לא ניתן לבצע רכישות בחנות שלנו. חנות אונליין פותרת את מגבלת הזמן בקלות. חנות אונליין, הנמצאת ברשת האינטרנט, זמינה לכל גולש במשך 24 שעות ביממה. משמעות הדבר היא שלא יכול להיות מצב בו אדם לא יוכל לגשת לאותה חנות אונליין שבבעלותנו.


יתרון חשוב נוסף לבניית חנות אונליין הוא המגבלה הגיאוגראפית. כל חנות פיזית מוגבלת בסופו של דבר למרחב ספציפי. קהל הלקוחות של החנות יהיה קהל אשר נמצא בסביבת החנות. חנות אונליין לא תלויה במרחב הגיאוגראפי מכל בחינה. אם אנו רוצים, אנו יכולים לפתוח חנות אונליין אשר תהיה זמינה לכל אחד ברחבי העולם. בדרך זו, קהל הלקוחות שלנו מתרחב באופן טבעי, בצורה משמעותית.


באם תחליטו שאתם רוצים להתפתח ולמכור גלובאלי כדאי להתחיל לברר עלויות של משלוחים . בנוסף כדאי ללמוד באופן בסיסי על משלוחים בינלאומיים תעריפים ועוד. אם כבר יש לכם חנות אונליין אתם יכולים להתרחב אם אתרי מסחר גדולים כגון איביי ואמאזון . שני אתרים אלה מאפשרים לכם לפתוח חנות וכך תוכלו להגביר את החשיפה שלכם

לסיכום, בניית אתר מכירות היא אופציה נהדרת לכל אחד מאיתנו ליהנות מעסק, אשר מן הצד האחד פונה למבחר רב של לקוחות בכל מקום שנרצה, ומן הצד השני, מאפשר גישה לחנות שלנו בכל שעה במהלך היום.  

bottom of page