top of page

למה לי אתר תדמית ?!

עודכן: 1 במרץ 2019




כשרשת האינטרנט הגיחה לאוויר העולם מושגים כמו אתר תדמית לא היו . מאז ועד היום עברו הרבה "לינקים" ברשת מה שמחייב את מרבית העסקים , חברות בעלי מקצועות חופשיים וכדומה לקדם את הרעיון , העסק והשירותים אותם הם מספקים ברשת באופנים שונים שהבולט ביניהם הוא אתר תדמית.

אתר תדמית יכול לחולל פלאים עבור בעליו. בשונה מכתבה תדמיתית בעיתון , אליה אנו נחשפים רק פעם אחת . אתר תדמית קיים שם כול הזמן ופונה לקהל רחב יותר ובתוך כך נחשף לאוכלוסיות רבות יותר ומגוונות.

היתרונות בבניית אתר תדמית הן רבות. כאשר אחת מהן היא הבולטת והחשובה ביותר בכך שהיא משפרת את מוניטין בעלי האתר, הרעיון , החברה וכדומה. אתר תדמית חובה בתוכו דרכי שיווק מצוינים למיתוג העסק וקידומו.


מי יבנה לי אתר תדמית ?

בחירת אנשי המקצוע לבניית אתר תדמית היא הקטליזטור החשוב ביותר בתדמית שלכם.

אחד הסימנים הטובים ביותר לזהות חברת בניית אתר לעסק לצורך תדמית הוא שימוש בטכנולוגיות מתקדמות וחדישות. חשיבה קריאטיבית, ויזואליות חדשנית, בעל תכנים מעניינים שישאירו את הגולש מספיק זמן באתר על מנת ליצור את התדמית שאליה כיוונתם וחפצתם.


אתר תדמית חסכוני לכיס

כאשר אתם בונים אתר תדמית , אתם יכולים לחסוך עליות פרסום. גם אם המסעדה שלכם מוכרת רק חומוס אתם יכולים להפוך את החומוס שלכם לטעים ביותר בעיני המתבונן. במקום לשרוף מזומנים על שלטי פרסום, מודעות פרסום בעיתון וכדומה. אתר תדמית תמיד יהיה ומעניק לך פרסום 24 שעות און ליין .

לדוגמא אם העתקת את מקום המסעדה צריך להודיע לקהל לקוחותייך , אם שינית את שעות הפתיחה וכדומה גם צריך להודיע ללקוחותייך. במקום להודיע על ידי  מודעת פרסום בעיתון באמצעות אתר תדמית תוכל לשנות ולפרסם  כול מה שאתה צריך ורוצה ובתוך כך חוסך עלויות.

bottom of page