top of page

למכור גם דרך פייסבוק

עודכן: 28 בפבר׳ 2019




אתרי מכירות ומדיה חברתית

האינטרנט הוא ללא ספק אחד הכלים הטכנולוגיים החזקים ביותר שקיימים היום. מלבד השימוש באינטרנט לשימוש החברתי והפרטי, האינטרנט הוא מקור מצוין למכירות ופרסום. באמצעות האינטרנט תוכלו להקים אתרי מכירות שיוכלו למכור לכל לקוח. אתרי המכירות מגוונים ומוכרים הכל מהכל, החל מכוסות ועד לרהיטים, החל מנעליים ועד למעילים.


הקמת אתר מכירות

היתרונות של הקמת אתרי מכירות הם רבים ביותר. הם מתחילים עוד בהתחלה. כאשר אתם מעוניינים לפתוח חנות או עסק, עליכם לרכוש תחילה מקום, לבנות שלטים עם לוגו, ולהעסיק עובדים. כל אלו הם עלות כספית רבה. ומה קורה כאשר אתם מקימים אתר מכירות? גם כאן כרוכה עלות כספית אך הרבה פחות גבוהה, כל שתצטרכו הוא חברת שרתים לאחסון האתר, ובונה לאתר שלכם. הסכום מסתכם בכמה אלפי שקלים בודדים. היתרונות רק מתעצמים לאחר מכן, בכך שהאתר שלכם יכול למכור בכל זמן, כי הוא פתוח 24 שעות ביממה, והוא יכול למכור בכל מקום, כי ניתן לגשת אליו מכל העולם.


פרסום באמצעות מדיה חברתית

מדיה חברתית היא שם כללי לאתרים בהם יש קהילה חברתית. אתרים בהם אנשים יכולים להגיב, לשתף תכנים וליצור תכנים. נשמע לכם מוכר? פייסבוק לדוגמה הוא סוג של מדיה חברתית. אך בואו נלך צעד קדימה, הפייסבוק מלבד אתר לשימושים חברתיים אישיים יכול להיות מקור פרסום אדיר עבור האתר שלכם. לפייסבוק נחשפים ביום מליוני גולשים, ודמיינו לכם שביום מליוני גולשים ייחשפו לפרסום האתר שלכם? והחלק הכי מדהים הוא שהחשיפה היא בחינם ולא בעלות.


ניתן כמובן ליצור באז חיובי בפייסבוק אם יש לכם המון חברים ואתם משתייכים למספר רב של קבוצות, אבל לרבים שלא ידעו פייסבוק מתקיים מהכנסות מפרסומות, לכן חשוב שתבדקו את האופציה לפרסם מודעות ממומנות בפייסבוק, קהל רב של גולשים שפוקד את האתר כל יום יחשף אליכם ותוכלו ליצור חשיפה למוצר שלכם או לאתר המכירות שלכם, בנוסף אפשרו לגולשים באתר המכירות שלכם לעשות LIKE  לאתר כולו או למוצר מסוים, החברים של אותו גולש יוכלו להתרשם גם כן.


סיכום

אין ספק שאתרי מכירות הם כלי חזק ומעולה למכירה. אתרי מכירות בעלי מגוון יתרונות שיגדילו לכם את ההכנסה ויקלו עליכם בעבודה. כמו כן הפרסום באמצעות רשת האינטרנט הוא יותר מהיר, וגם אינו כרוך בהוצאות רבות, בניגוד לפרסומים אחרים.

bottom of page