top of page

מאיה ויז'ן בשירות פורץ דרך בעולם האינטרנט- מיתוג עסקי

עודכן: 28 בפבר׳ 2019




לא מכיר את עולם האינטרנט?

לא יודע איפה מתחילים?

מעוניין לפרסם אבל לא ממש מכיר?


אם אתה בעל עסק חדש - כדאי שתעשה את הצעד הראשון עם חברה מנוסה לצידך

מאיה ויז'ן החברה מובילה בבניית אתרי אינטרנט תדמיתיים, ואתרי מכירות משיקה שירות חדש לבעלי עסקים קטנים ובינוניים המעוניינים לעשות את הצעד הראשון בעולם האיטרנט

ושצעד זה יהיה מוצלח

איך עובד השירות?


הכירות עם הלקוח והגדרת מטרות וצרכים:

אנשי המקצוע של מאיה ויז'ן יפגשו עימך ויכירו אותך ואת העסק החדש לעומק, הרי איך אפשר לבנות ולהתאים לך פתרון אינטרנטי באמצעות איפיון טלפוני?, המון חברות לבניית אתרים יציעו לכם לבנות ולעצב אתר בטלפון וזאת מבלי צורך להיפגש איתכם, והרי איך אפשר להתאים לכם פתרון תפור למידותיכם מבלי להבין ולהרגיש את העסק שלכם? האם תרכשו חליפת ערב מבלי לראות את הצבע ולדעת מהם מידותיה?

במאיה ויז'ן תלווה אתכם קואוצ'רית ארגונית בעלת נסיון רב והצלחות מוכחות בייעוץ לעסקים חדשים.


ביצוע מחקר והכירות המתחרים בתחום הרצוי:

על מנת לנצח צריך לדעת איך וכמה להשקיע, אחרי שהכרנו אתכם חשוב שנבין ונכיר את המתחרים שלכם בעולם האינטרנט, מה עלינו לעשות כדי שנוכל לעקוף אותם, ותחת איזה נישה עיסקית עלינו למתג את אתר האינטרנט.


בניית תוכנית ביצועית:

לא מתחילים לעבוד בלי תכנית ביצועית, חשוב שגם אתם תבינו מה דרוש על מנת למתג את העסק שלכם בעולם האינטרנט, לכן תקבלו מאיתנו תוכנית מפורטת לבניית האתר ותהליך המיתוג האינטרנטי.


עיצוב האתר ולוגו האתר:

חלק מתוכנית המיתוג היא לעצב לחברתכם לוגו אשר יזוהה עם המוצר שאתם מוכרים או משווקים, את האתר כולו נעצב יחד עם מעצבת מנוסה מאוד של מאיה ויז'ן בהתאם למסרים השיווקיים ולצבעים שיבחרו בקפידה.


כתיבת תכנים מקצועית - קופירייטינג:

מאיה ויז'ן מעמידה לרשותכם גם את מיטב כותבי התוכן בעולם האינטרנט, שכן כתיבה שיווקית וכתיבת תוכן אינה דומה כלל לכתיבה בתחומים עיסקיים אחרים, לאינטרנט יש את הכללים שלו.


מעקב וביצוע שיפורים:

לאתר שנסיים את תהליך בניית האתר ונעלה לאוויר, נציגי מאיה ויז'ן ימשיכו ללוות אתכם בצעדים הראשונים, נוכל גם ליישם כלי מעקב וסטטיסטיקות, ללמד מטעויות והצלחות, ללמד מתנועת הגולשים ולשפר כל הזמן כדי לקבל תוצאות טובות יותר.


פרסום - ניהול קמפיינים:

מאיה ויז'ן מתמחה בניהול קמפיינים בעולם האינטרנט, נשמח לנהל עבורכם קמפיינים ב Google או בפייסבוק ולהביא אתם לתוצאות מנצחות.


קידום האתר:

כלי נוסף אשר הוכיח את יעילותו ללא פשרות הוא קידום האתר במנועי החיפוש, ויצירת חשיפה לגולשים רבים, לכן חשוב שנקדם את האתר ונחשוף אותו לכמות גדולה של גולשים ולקוחות פוטנציאלים.


הדרכות עיסקיות

המאמנת העיסקית שלנו תלווה אתכם בכל התהליך באופן אישי, הליווי יכלול פגישות קואוצינג עסקי, אשר יאפשרו לכם ללמד למקסם את הפוטנציאל העיסקי שלכם.

השירות מתאים גם למי שהחליט שהגיע הזמן לעבור תהליך רענון מיתוגי לעסק קיים

אז אם אתם מקימים עסק חדש, אל תחכו, צרו איתנו קשר עכשיו ונציגינו ישמחו לתאם אתכם פגישה

bottom of page