top of page

מאיה ויז'ן - המקצוענים בקידום אתרים במנועי החיפוש-SEO

עודכן: 1 במרץ 2019




בדקו בעצמכם-מאיה ויז'ן במקום הראשון במילת המפתח התחרותית בניית אתרי מכירות -כי חובת ההוכחה היא קודם עלינו


שיהיה במזל טוב! האתר שלכם סופסוף עלה לרשת האינטרנט, אבל מה קורה עכשיו?, איך הגולשים יגיעו אליו?, איך תוכלו להעביר את המסר שלכם, או למכור את התוצרת שלכם אם אף גולש לא מגיע לאתר, מהיכן מגיעים הגולשים?

למעשה רוב הגולשים מגיעים היום ממנועי החיפוש המציגים תוצאות מדויקות למילות החיפוש, אז איך אפשר לגרום למנוע החיפוש להכיר את האתר שלי?, והאם זה קורה מייד עם עלייתו לרשת?, והרי יש כל כך הרבה אתרים איך מנוע החיפוש ידע דווקא להגיע לאתר שלי?

אתר שלא נסרק ע"י מנועי החיפוש לא יופיע בתוצאות, וגם אם יופיע בתוצאות בעמוד 44 איך בכלל יגיעו אליכם, הרי נבדק ונמצא שרק מי שנמצא בעמוד הראשון , ובתוצאות הראשונות זוכה לעיקר בתשומת לב הגולשים.

בכל פעם שאני נפגש עם לקוח שרוכש מאיתנו את חבילת הבנייה שלנו, הוא גם רוצה שאבטיח לו שהאתר שלו יופיע במקום הראשון ב Google, אז אני אשתף אתכם בתשובה.

אתם בהחלט רוצים שאתרכם יופיע במקומות הראשונים, אך זהו תהליך שלוקח זמן בייחוד אם האתר הוא חדש (רק נולד) , מי שיבטיח לכם מקומות ראשונים במהירות הבזק אולי יצליח להביא אתכם לשם אבל סביר להניח שתענשו ואפילו תמחקו לגמרי מתוצאות החיפוש, שימו לב!, אל תאמינו לכל מה שמספרים לכם, תהליך קידום אתר הוא תהליך ארוך וחשוב, אם נקפיד על בניה נכונה של  האתר, הוא גם ישאר בראש התוצאות לזמן רב, לכן אנחנו במאיה ויז'ן בונים את האתר בהתאם לקודים ותבניות הנדרשות על ידי מנועי החיפוש אנחנו בראש ובראשונה חושבים על בנייה נכונה למטרת קידום .

לא נוכל להרחיב ולספר לכם על כל הדברים הדרושים לבנייה נכונה שכן זוהי תורה הנלמדת ונבחנת ע"י מיטב אנשי ה SEO  ואנחנו מחשיבים את עצמנו לכאלה, אבל כן אפרט לכם מהם השירותים הקיימים בקידום אתרים בהם תוכלו להיעזר :


קידום אתרים אורגני

תוצאות הקידום האורגניות הן התוצאות שמתקבלות במנועי החיפוש לפי דירוג האתר שלכם על פי טיבו. חשוב לכל בעל אתר להיות נוכח בעמוד הראשון במנועי החיפוש ובמיקום גבוה ככל האפשר. קידום אורגני הוא תהליך שדורש זמן והשקעה, אבל אנחנו במאיה ויז'ן חושבים קידום כבר בתהליך הבנייה ולכן, אנחנו בונים את האתר לפי הסטנדרטים המתבקשים על ידי מנועי החיפוש.


קידום ממומן Google adwords

שיטת קידום זו מתייחסת לקידום האתר בתשלום במנוע החיפוש של Google (משלמים בכל פעם שהאתר שלכם מופיע בתוצאות והגולשים מקליקים על התוצאה). בדף התוצאות הראשי במנוע החיפוש תמצאו הפרדה בין התוצאות האורגניות לתוצאות נוספות המצוינות כ"מודעות". אנחנו במאיה ויז'ן מציעים לכם ניהול קמפיין פרסומי ממומן אשר יבטיח לכם את הימצאות האתר בעמודים הראשונים של מנוע החיפוש תחת מילות המפתח המתאימות לכם,וחשוב לא פחות הוא שתשלמו על כך כמה שפחות. 


מערכת סטטיסטיקות

כלי ניתוח יעיל ביותר המאפשר לנתח את תנועות הגולשים באתר.Google Analytics  מאפשר לבעלי אתרים לצפות בכמות הגולשים שנכנסו לאתר, לדעת מהו משך זמן השהיה של הגולשים, מהן מילות החיפוש הפופולאריות דרכן הגיעו גולשים לאתר, מהם הדפים הנצפים ביותר באתר ואפילו באילו רזולוציות מסך המשתמשים נכנסו ואיזה דפדפן מועדף על הגולשים. האינפורמציה העצומה והחשובה הזו מראה לבעל האתר היכן עליו להתייעל ומה עליו לעשות כדי להגיע לאופטימיזציה המקסימאלית באתר.


חקר מילות מפתח

קידום אתר ללא ביצוע חקר מילות מפתח יסודי עלול להוביל לבזבוז של זמן וכסף, רבים מבעלי האתרים שמכוונים את האתר שלהם למילות חיפוש שאף אחד לא מכיר או שהן סלנגיות (למשל, אינסטלטורים משתמשים בהם בינם לבין עצמם אבל הלקוחות בחיים לא שמעו עליהן, למשל אינטרפוץ) לכן כאשר אנחנו מעלים תוכן חדש לאתר חשוב שנבדוק ונחקור את הקרקע הרבה לפני, וחקר מילות מפתח הוא אכן הצעד הראשון בדרך לשם.

חקר מילות מפתח  יכין לך צפי עתידי של נפח הגולשים  וההכנסות הצפוי מהאתר.

חשוב גם להכין חקר מילות מפתח עם "זנב", ולא להסתמך רק על מילים ספצפיות . חשוב להתייחס למילים באמצעותן אנו רוצים שימצאו אותנו. ניתן להשתמש בכלים אשר גוגל מעמיד לרשותינו הגולשים חינם, אך מנסיון רצוי להרחיב את היריעה, ולכן אנחנו במאיה ויז'ן משתמשים בכלים נוספים ובידע ומביאים לכן מחקר רחב יותר וממוקד מטרה אשר יאפשר לכם להגיע לתוצאות טובות יותר.


כתיבת תוכן

לאחר שביצענו מחקר מילות מפתח עלינו לדעת להעביר את הדברים ולתרגם אותם לתוכן לאתר, תוכן שיכיל את מילות המפתח המבוקשות אבל מבלי "להגזים" יתר על המידה, חשוב שתזכרו בראש ובראשונה האתר נבנה למען הגולש ולא למנוע החיפוש, יש להתייחס לפרמטרים כגון Density וגם prominence שהם מרכיבים חשובים בכתיבת מאמרים, לכן ניתן ורצוי להיעזר בשירות כתיבת בתוכן של מאיה ויז'ן לקבלת תוצאות טובות יותר.


אופטימיזציה

על מנת שאתר יקודם בצורה הטובה ביותר במנועי החיפוש יש לבצע בו אופטימיזציה, דהיינו לשים דגש על פרמטרים כגון META Tagsאו כותרות H1  וכ'ו, אנחנו במאיה ויז'ן נבצע עבורכם ובשיתוף עמכם את כל הדרוש על מנת למקסם את הפוטנציאל  הגלום באתר שלכם.


מערכת ניהול תוכן

מערכת ניהול התוכן שבנינו עבורכם מכילה מרכיבים רבים של קידום  אתרים, היא מאפשרת להכניס שדה של title  ללא צורך בהבנה של הקוד, ועוד מספר מרכיבים שניתנים שליטה בעריכה של העמוד מבלי לדעת תכנות כלל, מערכת ניהול התוכן נותנת לכם עצמאות בעריכת האתר שלכם ומשלבת גם מרכיבים של קידום אתרים.


בניית קישורים

יש שיגידו לכם שקישורים הם חלק חשוב בקידום האתר שכן הוא מצביע בכמות על האיכות והיחודיות, נשמח לפרט לכם עוד בשירותי קידום האתרים שאנחנו מציעים .

התקשרו אלינו עוד היום ונתאים לכם חבילת קידום אישית בהתאם לתקציב שלכם

bottom of page