top of page

מאיה ויז'ן מפעילה שירות חדש – בניית עמודי נחיתה

עודכן: 1 במרץ 2019




למדנו כבר שאתרי אינטרנט נבנו למטרה מסוימת, באם מדובר במכירה של מוצר, שירותים, או אפילו העברת מסר אינפורמטיבי – כל ההגדרות הללו הם קריאה לפעולה, אז איך אנחנו באמת יודעים שאתר האינטרנט שלנו מצליח?, וכיצד אנחנו יכולים לשפר את ביצועיו?, עלינו ליצור דפי נחיתה ,אז מהו דף נחיתה?, וכיצד בונים דפי נחיתה טובים?, על כך ננסה לענות בכתבה קצרה זו.

דף נחיתה הינו עמוד אינטרנט מעוצב המופיע באתר שלנו או אפשרי ורצוי ליצור דף נחיתה בודד אשר בסופו יפנה לאתר האם, הגולשים מגיעים לדף הנחיתה ממנועי חיפוש או פרסומות ממומנות.מטרתו של דף נחיתה איכותי, לשכנע את הגולש שכבר הגיע לאתר, וללכת עוד צעד אחד  קדימה אל עבר היעד או המטרה שהגדרנו לביצוע כגון: רכישת מוצר, הרשמה לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים על בסיס חודשי או אפילו הורדת קבצים או  הורדת תוכנה ועוד מיני מטרות – תלוי ברצון בעל האתר כמובן.

המטרה הנוספת היא כמובן מיקוד במטרה – זאת אומרת בוא נהיה יותר ספציפיים במה אנחנו מנסים להשיג.

נניח שאתה בעל אתר המציע שירותים למוצרי חשמל שונים ממגוון תחומים, כאשר תפרסם בקמפיין ממומן מן הסתם תחום מילות המפתח הינו רחב ומגוון ולא כל השירותים כדאיים כלכלית  ומביא להכנסות גבוהות למשל :

תיקון טלויזיות

ותיקון מכונות כביסה

במידה והפרסום יהיה כללי ולא ממוקד מוצר, גולשים רבים לא ממוקדים יקליקו על הלינקים הממומנים שלך וכנראה שהתקציב שלך יסתיים הרבה לפני שתוכל לקבל תמורה.

אך עמוד ממוקד מאוד – דף נחיתה מעולה, הבנוי נכון ומעביר מסר או רצון לפעולה מדויקת ימשוך ויגרום להמרה טובה הרבה יותר .

העמוד צריך להסביר לאותו לקוח המחפש חברה המתקנת מכונות כביסה בצורה האמינה והמקצועית ביותר  כי חברתך מתמחה בתחום  זה, ולכן יש לך יתרון  עצום על פני חברות אחרות.

מה שיוצא מכך הוא הוא שהגולש מצא אצלך בדיוק את מה שחיפש. רגע לפני החיפוש בגוגל הוא קיווה למצוא חברה העוסקת בתיקון מכונות כביסה שתאפשר לו שירות מעולה ומהיר ואמין, וזה בדיוק מה שקרה- צריך לגרום ללקוח למצא מהר ובמיקום גבוה את מה שהוא רוצה.


אז איך באמת בונים עמוד נחיתה מעולה?

קודם כל חשוב שתבינו – אם אתם רוצים דפי נחיתה מעולים הגעתם למקום הנכון, כי אנחנו במאיה ויז'ן מתמחים בעיצוב עמודי נחיתה וזאת ע"י צוות כותבים ומעצבים מהמקצועיים ביותר בארץ.

ואם החלטתם לנסות לבד אז הנה כמה נקודות למחשבה:

  • דף הנחיתה לא יכיל בתוכו אפשרות גלילה – כל העמוד חייב להופיע מיד מול הגולש

  • חשוב ששפת הכתיבה תהיה מקצועית וממקודת מטרה

  • חשוב להמעיט במלל ובתיאורים מיותרים

  • חשוב להכיל את מילות המפתח שעל פיהן הגולש הגיע אלינו

  • מתחת לכותרת הראשית, כדאי לכתוב כותרת משנה שתדגיש את הייחוד של המוצר או השירות אותו אתם רוצים לקדם

  • בהמשך כדאי להוסיף טקסט קצר שיסביר בכל זאת לגולש מהו המוצר שאתם מוכרים

  • וכמובן בסוף אל תשכחו שעליכם לגרום לגולש לבצע פעולה – למלא פרטים –כדי שתוכלו למכור לו או ליצור איתו קשר

הוכח מעל לכל ספק כי עמוד נחיתה אכותי וממוקד יגדיל את מחזור המכירות של אתרכם , יעלה משמעותית את כמות הגולשים , וכמובן יצור את ההבדל בין הצלחה לכשלון .

bottom of page