top of page

מאפיינים חשובים בבניית אתר מכירות

עודכן: 28 בפבר׳ 2019




כיום בעידן האינטרנט אתרי מכירות או בשמם הפופולארי חנות וירטואלית הפכו להיות מאוד נפוצים. עקב כך התחום של בניית אתר מכירות ובניית חנות וירטואלית גדל מאוד בשנים האחרונות. ישנם חברות שמתמקצעות בתחום של בניית אתרים לכן כדאי לפנות לחברות שמתמחות בתחום על מנת להגיע לתוצאות גבוהות בתחום של מסחר אלקטרוני.


מהם הפרמטרים החשובים בבניית אתרים


נגישות- אתר אינטרנט ברמה גבוהה יהיה אתר שיהיה ידידותי למשתמש. הניווט בין דפי האתר חשוב שיעשה בצורה קלה ונוחה כף שגולשים לא יינטשו את האתר אחרי זמן מועט.


אתר עם עיצוב מקצועי- חנות וירטואלית זה לא רק אתר שנועד לתת מידע על מוצרים תפקידו הוא הוא למכור בפועל . ולכן עיצוב מקצועי ישדר אמינות בכך שהלקוח ירגיש שחברה מקצועית ואמינה אחראית על תפעול האתר.


מערכת סליקה מתקדמת- ישנם המון מתחרים בשוק על כל מוצר. חשוב שבאם לקוח החליט לרכוש מהאתר שלכם הוא יכול לעשות זאת בקלות ויעילות וזאת על ידי עגלת קניות נוחה וקלה לשימוש.


ייחודיות- ישנם המון אתרים בכלל ואתרי מכירות בפרט חלק גדול מהם מציעים את אותם שירותים או מוצרים בדיוק כמוכם. לכן חשוב מאוד ליצור בידול ולמתג את האתר שלכם כך שיבלוט בשטח.


מערכת ניהול- אתר אינטרנט וחנות וירטואלית בפרט הוא דבר שצריך שינויים תכופים ולכן חשוב מאוד שהאתר שלכם ינוהל על ידי מערכת מתקדמת לניהול התוכן. כך שתוכלו לשלוט על כל אספקט באתר שלכם החל מהמחירים עד לרמת הקוד.


לסיכום חשוב מאוד שתהיה תאימות בין דרישות הלקוח או הגולש באתר לבין יכולת האתר לספק את השירות. לשם כך ישנם היום כלים שעוזרים לאתר שלכם להיות כאילו הם מותאמים אישית לגולש לדוגמא אם לקוח נתעניין בסוג מגויים של מוצרים אז מערכת חכמה תדע להציג את המוצרים האלה בכל פעם שהגולש נכנס לאתר שלכם. שילוב נכון של כל הפרטים יגרום לחוויית גלישה כטובה עבור הגולש ותגדיל את הסיכוי שהלקוח יחליט לרכוש באתר שלכם. בנוסף יש את כל תחום קידום האתר והפרסום שלו שהינו חשוב מאוד להצלחתו של האתר שלכם ועליו נדון בפעם אחרת.

bottom of page