top of page

מבנה דף אינטרנט אופטימלי

עודכן: 1 במרץ 2019




כיום ידוע לכולם שעל מנת להפוך את העסק שלך למצליח בין אם זה אתר מכירות , בלוג או פורטל

אתה חייב להופיע במנועי חיפוש ורצוי בדף הראשון, ננסח לכם בדף זה את האלמנטים הבסיסיים של דף אופטימלי (חשוב לציין שהפיכת הדף עצמו לאופטימלי עדיין לא מחייב שהוא יקודם, במאמר הבא נסביר כיצד לקדם דף ע"י בניית קישורים)


מחקר מילות מפתח- זהו הצעד הראשון שאתו נתחיל עוד לפני שנגענו בדף. מחקר מילות חיפוש מצריך לעשות מחקר קטן לגבי מה אנשים מחפשים בטבלת החיפוש ואיזה מילים משמשות את הלקוח הפוטנציאלי. במידה ואתם עסק בינוני או קטן רצוי להתמקד במילים יותר ספציפיות ופחות במונחים רחבים לדוגמא – נניח שאתם חנות אונליין שמוכרת מצלמות. תרצו להתמקד במילת חיפוש "מצלמה קאנון דגם 123 "  חלק זה הינו קריטי בבניית התוכן של האתר כיוון שמילים נכונות יהפכו בסופו של דבר להמרות.


תוכן- כתבו עבור הגולשים ועשו אופטימיזציה עבור מנועי החיפוש

זוהי למעשה "כל התורה על רגל אחת". כאשר כותבים תוכן עבור מנועי חיפוש בלבד מן הסתם אנו נדאג שמילות חיפוש רלוונטיות יהיו במאמר, אולם מצד שני תוכן כזה מתאפיין באיכות ירודה מה שמפריע לגורם האנושי, בסופו של דבר התוצאה היא שהדף לא מופיע במקומות הגבוהים, לכן חשוב לכתוב בשביל הגולשים ולהוסיף ולשלב מילות חיפוש רלוונטיות.


6 אלמנטים שכל דף צריך להכיל

  • התחלה-התחלה של כל תוכן או מאמר תמיד תהיה יותר דומיננטית.

  • הגיה- זוכרים שדיברנו על מחקר מילות חיפוש? אז כאן חשוב להשתמש בזה נכון. הסדר והמילים שבהם תשמשו יקבעו עד כמה הדף שלכם רלוונטי לדוגמא מילת החיפוש "חנות מעוצבת

                        אונליין"  תהיה פחות רלוונטית מ"חנות אונליין"

  • כותרתtitle tags  הכותרת "התגים" של הדף שלכם הינם אולי מדד הרלוונטיות המשפיע ביותר על רלוונטיות דף מול מילת חיפוש.

  • Heading למרות שתגיות H1  H2  הם פחות משפיעים מאשר בעבר רצוי ואף כדאי להקפיד במיוחד על כותרת בתחילת דף.

  •            מילות עוגן- Anchor text- המילים שאתם רואים שצבועות בכחול (רמז יש כמה גם במאמר הזה)  ומשמשות כלינק לדף אחר הינם חשובות מאוד ויש להם שימוש כפול  הם גם                       מחזקות את המילים הרלוונטיות וגם יוצרים קישורים לדפים אחרים לכן חשוב מאד להקפיד –"עוגנים" הם אחד ממאפייני הקידום הכי משפיעים

  •               גוף הדף חשוב להקפיד שבדף שלכם יהיה "בלוק " שמנועי חיפוש יזהו בתור החלק הארי של הדף. טעות נפוצה היא שהרבה דפים מורכבים משכבות שכבות של דף ללא בלוק מרכזי.     

בבניית אתרים אנו למעשה לוקחים אוסף של גפים אופטימלים ומאגדים אותם

bottom of page