top of page

מדוע קידום אתרים לוקח כל כך הרבה זמן

עודכן: 28 בפבר׳ 2019




בניית אתרים היא אמנם חלק משמעותי בשיווק עסק אונליין כגון בניית חנות וירטואלית או בניית אתרים. ישנם שני סוגי קידום עיקריים. PPC בגוגל אדוורדס   וישנו כמובן תחום הקידום האורגאני. קמפיין שיווק באדוורדס  יכול לעלות לאוויר תוך כמה שעות ותוך שבוע כבר יש כמות נכבדה של מידע שאותה אפשר לנתח ולשפר. אז מדוע בכל מה שקשור לקידום אורגאני במנועי חיפוש הדבר לוקח כל כך הרבה זמן? חשוב להבין שתהליך של בניית קמפיין SEO  לוקח חודשים וכמו כן לוקח מספר חודשים נוספים לראות תוצאות. כלומר נדרת לפחות חתי שנה לראות תוצאות משמעותיות.


בניית אתרים היא תהליך הרבה יותר מהיר מקידום אתרים. הצעד הראשון בקידום הוא ביצוע אנליזה של האתר תהליך כזה בחברה מקצועית לוקח בסביבות חודש. הצעד הבא יהיה להתחיל את הקמפיין בפועל משך הזמן שזה ייקח תלוי מאוד בשיתוף הפעולה בין החברה לקידום האתר לבין הלקוח. לכן צריך לנסות להעריך את התועלת הכספית בהשקעה בכל מילת חיפוש.


אם יש לכם אתר מכירות ואתם מעוניינים לקדם מילות חיפוש של מוצרים או מותגים תצטרכו לנסות להעריך את החזר ההשקעה על כל מילת חיפוש שכזאת. דבר זה ניתן לעשות על ידי תוכנות שמתמחות בתחום.

כעת אחרי שרוב העבודה כבר נעשתה הרובוטים של גוגל יסרקו את האתר שלכם ויצטרכו לדרג אותו על פי האלגוריתם שלהם. ישנם אתרים שנסרקים כל יום וישנם כאלה שפעם בחודש ככל שהאתר נסרק באופן תדיר יותר כך הקידום מהיר יותר.


 בנוסף בניגוד לבניית אתרים שברגע שהאתר עולה לאוויר הוא מוכן הרובוטים של גוגל צריכים זמן על מנת להחליט עם השינויים שביצעתם באתר נם קבועים או זמניים.

מאיה ויז'ן היא הברה שמתמחה בכל תחום של בניית אתרים לעסק. מאחרוני שנים של ניסיון וערות לקוחות מרוצים  אנו מתמחים בשלוש תחומים עיקריים: בניית אתרי מכירות, בניית אתר תדמית, בניית אתרים מתקדמים באפיון אישי.

אנא צרו קשר עוד היום ונשמח לענות ולייעץ בכל שאלה

bottom of page