top of page

מה מייחד את החנות הווירטואלית שלכם

עודכן: 28 בפבר׳ 2019




הערך המוסף שאתם מביאים לגולשים באתר שלכם  הם הסיבה שלקוחות רוכשים אצלכם באתר. יכול מאוד להיות שיש כמה דברים שמייחדים את העסק שלכם. כיוון שכל לקוח מגיע מסיבה אחרת. בניית אתרים היא המקום שבו תוכלו להתבטא. המטרה העיקרית היא להציג ללקוח את היתרונות שלכם ב30 שניות.


בעלי אתרים לעסקים יודעים שהמוצר שמוכרים הוא הדבר החשוב ביותר בחנות הווירטואלית שלכם.

אבל המוצר הוא לא הכל ישנם אלמנטים נוספים שהינם חשובים מאוד כגון תמחור המוצרים, הנחות לרוכשים, זמינות המוצר, מבצעים, ועוד במהלך המאמר נציג כמה מאפיינים.


לבחור את המוצרים ואת המחירים

האלמנט החשוב ביותר בבניית אתר מכירות הוא לוודא שהמוצרים והמחירים שלכם מתאימים לקהל היעד. לדוגמא אם אתם מוכרים מצרי אופנה לילדות בגילאי 17-24 חשוה שהמחירים באתר יהיו הולמים לטווח גילאים זה.

אם אתם מוכרים מוצרים לטווח הגילאים 40-55 בעלי הכנסה גבוהה תרצו לשקול להכניס כמה שיותר מותגים איכותיים ואפשר להעריך שהלקוחות שלכם יהיו פחות רגישים ביחס למחיר.


לאחר שסיימתם לאפיין את החנות הווירטואלית שלכם תבדקו מי הם המתחרים שלכם שמוכרים את אותם מוצרים. בדקו עד כמה קל למצוא את המוצרים שלהם, מה המחירים שלהם, ואיך הם מציגים את המוצרים שלהם. לאחר מכך תבדוק מה אתה יכול להציע שיגרום ללקוחות לרכוש ממך. האם זה מחיר יותר נמוך? מבחר גדול? שירות יותר אישי?.

בניית אתר מכירות או בנייה של אתר לעסקים היא יוצר מרק מוצרים ומחיר. במידה ואתם מוכרים מוצרים יקרים כדאי לשקול שהאתר שלכם יעוצב ברמה גבוהה ומכובדת. לכל קהל יעד יש להתאים את העיצוב הנכון. עוד דוגמא מתאימה היא למוצרי אלקטרוניקה שם אנשים מתעניינים מאוד במפרט הטכני ורוצים לקבל המון מידע על המוצר לפני הרכישה. למוצרים פשוטים יותר אפשר להסתפק בתמונה וטקסט.


עוד אלמנטים חשובים


משלוחים חינם- האם אתם מציעים משלוח חינם? במידה והמתחרים שלכם מציעים משלוחים כאלה הבחנים יכול להיות שאתם מפסידים לקוחות.


מדיניות החזרת מוצרים- מהי מדיניות החזרת המוצרים? האם אתם מחייבים עמלות. ישנם אתרים שמציעים החזר כספי מלא וללא עלויות נוספות.


שירות לקוחות- האם חנות הווירטואלית שלכם מאפשרת לגולשים ליצור עמכם קשר במידה ויש להם שאלות? חשוב שתהיה ללקוחות דרך קלה ליצור עמכם קשר.


אמינות ובטיחות- חשוב שהאתר שלכם יאפשר גלישה אמינה ובטוחה לגולשים כמו כם במידה ואתם מקבלים תשלומים חשוב שיהיה לכם אבטחה על הכנסת פרטי כרטיס האשראי.

bottom of page