top of page

מכירות אונליין – ליהנות מכל היתרונות!

עודכן: 1 במרץ 2019




אחת משיטות המכירה החדשניות, שהוכיחו עצמן לא מעט בשנים האחרונות, הינן באמצעות האינטרנט. ככזה הלוקח חלק בלתי נפרד מחיינו, לאינטרנט כוח השפעה רב מאד ויכולות בלתי רגילות להפוך את תהליך הקנייה לחווייתי ומוצלח יותר. מסחר אלקטרוני, שהפך פופולארי יותר ויותר לאחרונה, מאפשר לכל בעל עסק או חברה למכור את המוצרים שלו אונליין, תוך שימוש בכלים ייחודיים המאפשרים לו לעשות זאת במסגרת אתר אינטרנט ייעודי, אתרים שכאלה הם אתרי מכירות, בניית אתר מכירות הוא תהליך מורכב יותר מבניית אתר תדמית שכן מדובר בניהול של את חנות וירטואלית המכילה כמעט את כל האלמנטים של חנות אמיתית.


למה זה כדאי לנו

אם יש לכם עסק או חברה ואתם מחפשים דרך חדשנית ויעילה למכור את המוצרים שלכם, מה דעתכם על מכירה אונליין? אם טרם שמעתם על המונח "מסחר אלקטרוני", הנה כמה עובדות שכדאי לדעת על מכירות אונליין, במסגרת מסחר אלקטרוני, ככלי יעיל ומתקדם, המוכיח עצמו שוב ושוב. ראשית, למרות היותו חדש יחסית, מסחר אלקטרוני, העושה שימוש בפלטפורמת האינטרנט לצורך מכירת מוצרים מסוגים שונים או פעילות עסקית כלשהי, תופס תאוצה יותר ויותר ולוקח חלק במסגרות שונות ומגוונות. ומסתבר שלא סתם כך. מסחר אלקטרוני קיים למעלה מעשור ומתפתח לאורך השנים. אולם, למרות השינויים הרבים בתחום, הקשורים הן לחוויית המשתמש והן לשינויים עולמיים שונים, נמצא כי מסחר אלקטרוני עדיין שומר על כמה קווים מנחים, המוכיחים עצמם שוב ושוב.


כיצד זה פועל

מסחר אלקטרוני, ולא משנה לאיזה מוצר מתייחס, מגדיר תחילה את אסטרטגיית המכירה המתאימה, בהתאם לאופי המוצר, קהל היעד וכדומה. מסחר אלקטרוני, בדומה למסחר שאיננו כזה, חשוב שיפעל על פי כמה קווים מנחים על מנת להבטיח את הצלחתו. אתר האינטרנט, במסגרת מסחר אלקטרוני זה, חשוב שיישם את הקווים השונים, תוך שימוש בממשק משתמש מתאים ויעיל. על מנת שתהליך המכירה יצליח, חשוב לוודא כי קיים מגוון מספק של מוצרים, חשוב שתוגדר מדיניות של שירות לקוחות ברורה, חשוב שינוהל מלאי הסחורה באופן מקצועי ונכון וכמובן חשוב להקפיד על מדיניות תמחור הוגנת. לצד כל אלה, כולל במסגרתו מסחר אלקטרוני גם מידה רבה של אמינות. על מנת להבטיח את הצלחתו של אתר המכירות ולהביא כמה שיותר קונים פוטנציאליים, חשוב לוודא כי מדובר באתר אמין.


חשוב שמידת אמינותו של האתר תהיה רבה במיוחד וכי תועבר כחלק מהמסר השיווקי המרכזי. לקוח מרוצה, יחזור לבצע רכישות באתר שוב ושוב. לקוח שחש כי אמינותו של האתר נפגמה, לא ישוב ויבצע רכישות בהמשך. על מנת להבטיח רמת אמינות גבוהה, חשוב להציג מידע עדכני ונכון הן בנוגע למוצרים המוצעים למכירה והן בנוגע לחברה. חשוב להיות זמינים ללקוחות, במסגרת שירות לקוחות מיומן ומקצועי וכמובן להתייחס באופן אישי לכל פנייה ופנייה. מסחר אלקטרוני באופן זה, תוך הקפדה על כל הפרמטרים הנדרשים, יאפשר שימוש באתר אינטרנט יעיל, אמין ומקצועי, המושך אליו לקוחות רבים.


מאיה ויז'ן חרטה על דגלה את כל נושא הפיתוח והבנייה של אחרי מסחר ואתרי מכירות מהפשוטים שיש בשוק בניית האתרים ועד למסובכים ביותר הדורשים אפיון ותפירה של הצרכים עפ"י הדרישות הכי ספצפיות של הלקוח, אנחנו מעמידים לרשות לקוחותינו את הידע הרב בתכנות ושיווק שנרכש בשנים רבות שבה החברה עוסקת במסחר אלקטרוני בחו"ל.

bottom of page