top of page

מערכת ניהול התוכן החכמה של מאיה ויז'ן – החופש שלך ברשת

עודכן: 1 במרץ 2019




אנחנו במאיה ויז'ן מציעים לכם מערכת ניהול תוכן חכמה, פשוטה וידידותית שתקנה לכם את החופש לבצע שינויים עצמאיים בתכני האתר. יכולת ניהול התוכן העצמאית שלכם היא חשובה לפעילות תקינה ומתמשכת ברשת והוכחה כיעילה ביותר. השינויים האפשריים לביצוע באמצעות מערכת הניהול הם רבים וכוללים החלפה או הוספה של תמונות, עדכוני פרטים, שינויים בלינקים הפנימיים של האתר או ב TITLE  וב - DESCRIPTION של האתר (שני המושגים הללו מתייחסים לשני כלים בעלי חשיבות מרבית לתחזוק האתר). בנוסף, באמצעות מערכת הניהול האיכותית שלנו תוכלו להוסיף לאתר עמודי תוכן ללא הגבלה ושוב - ללא התערבות של מתכנת או תלות כלשהי בחברה האחראית לבניית האתר.


איך נראית מערכת ניהול התוכן?

מערכת ניהול התוכן דומה למערכת WORD בתוך עמוד אינטרנט. הגישה אל המערכת וההתנהלות בה, הן קלות ביותר. הנה שלבי הפעולות לניהול התוכן שלכם באמצעות מערכת הניהול:

  • נכנסים לכתובת האתר שלכם בצירוף כתובת המנהל שתסופק על ידינו, למשל :  http://www.mysite.co.il/Admin

  • מזינים את שם המשתמש והסיסמא למטרות אבטחת מידע.

  • צופים בכלל העמודים הקיימים באתר באמצעות התפריט. בחירה בעמוד מסוים ולחיצה על Edit תאפשר לכם להיכנס ללב העמוד, לשנות את ה - TITLE וה - DESCRIPTION וגם את התוכן עצמו.

  • בוחרים ב - SAVE על מנת לשמור את השינויים שבוצעו.

מה ניתן לשנות באתר בעזרת מערכת ניהול תוכן?

אנחנו במאיה ויז'ן מספקים לכם את הכלי הטוב ביותר לניהול האתר שלכם ללא עלות נוספת. מגוון השינויים האפשריים לביצוע באתר הם:

  • תוכן העמוד, טקסטים, טלפונים.

  • תמונות.

  • לינקים פנימיים.

  • לינקים יוצאים לאתרים אחרים.

  • כותרות העמודים –  TITLE.

  • תאור העמוד – DESCRIPTION.

  • אפשרות להעלות עמודים חדשים.

מערכת ניהול תוכן באתרי חנות אונליין

באתר חנות אונליין לא ניתן לחיות בלי מערכת ניהול תוכן טובה, שכן מתוך מערכת ניהול התוכן  בעל האתר רואה את ההזמנות שהתקבלו, הוא רואה את פרטי הלקוח, לאן ואיזה מוצר צריך לשלוח ללקוח ולאיזו כתובת, בנוסף הוא יכול לבנות או למחוק קטגוריות מוצרים, לנהל מוצרים, להוסיף או למחוק מוצרים, או באם מוצר אזל מהמלאי הוא יכול להעבירו למצב אזל, או לגרום לכך שהמוצר לא יוצג באתר בכלל. בנוסף מנהל האתר יכול גם לראות את פרטי הלקוחות הרשומים באתר שלו ואף לתקשר איתם ולהציע להם מדי תקופה מוצרים ומבצעים חדשים באמצעות שליחת ידיעון Newsletter מתוך מערכת ניהול התוכן, ללא ספק כלי מרשים ובעל יכולות שליטה וניהול מדהימות.


האם צריך לדעת תכנות או עיצוב כדי לעבוד עם מערכת ניהול התוכן?

בהחלט לא! לאחר ההדרכה המקיפה והפשוטה שנעניק לכם, תוכלו להתנהל באופן חופשי ועצמאי ולבצע שינויים ללא עזרתנו באופן קל ומהיר.

אנחנו במאיה ויז'ן יודעים שהעסק שלכם הוא דבר דינאמי אשר נתון לשינויים קטנים כגדולים בכל עת. החל מהחלפת כתובת, טלפון או כתובת דוא"ל ועד להוספת מוצרים, כל שעליכם לעשות הוא להיכנס למערכת ניהול התוכן החכמה שלנו ולבצע את השינויים הדרושים לכם במהירות וללא עלות.

כלל השינויים מתבצעים באמצעות ממשק נוח אשר נפתח על ידי דפדפן אינטרנט ומכיל בתוכו חלון שנראה בדיוק כמו WORD. באמצעות פונקציות פשוטות, ניתן לבצע את כל השינויים הדרושים.

אנחנו נספק לכם מצגת פשוטה וברורה שתסייע לכם בכל שלב בניהול התוכן שלכם וכמובן, צוות התמיכה שלנו זמין עבורכם תמיד למתן עזרה טלפונית ללא תשלום, ניתן גם לצפות בסרטוני הוידאו הקיימים בכל עמוד במערכת.

bottom of page