top of page

מערכת ניהול תוכן לאתרי אינטרנט

עודכן: 28 בפבר׳ 2019




בכל אתר אינטרנט היום לא ניתן לחיות בלי מערכת ניהול תוכן טובה, קלה וידידותית.

מתוך מערכת ניהול התוכן  בעל האתר רואה את ההזמנות שהתקבלו, הוא רואה את פרטי הלקוח, מי פנה אליו, לאן ואיזה מוצר צריך לשלוח ללקוח ולאיזו כתובת, בנוסף הוא יכול לבנות או למחוק קטגוריות מוצרים, לנהל מוצרים, להוסיף או למחוק מוצרים, או באם מוצר אזל מהמלאי הוא יכול להעבירו למצב אזל, או לגרום לכך שהמוצר לא יוצג באתר בכלל. בנוסף מנהל האתר יכול גם לראות את פרטי הלקוחות הרשומים באתר שלו ואף לתקשר איתם ולהציע להם מדי תקופה מוצרים ומבצעים חדשים באמצעות שליחת ידיעון Newsletterמתוך מערכת ניהול התוכן, ללא ספק כלי מרשים ובעל יכולות שליטה וניהול מדהימות, וכמובן לנהל את כל הדפים והמאמרים באתר שלו.


האם צריך לדעת תכנות או עיצוב כדי לעבוד עם מערכת ניהול התוכן?

בהחלט לא! לאחר ההדרכה המקיפה והפשוטה שנעניק לכם, תוכלו להתנהל באופן חופשי ועצמאי ולבצע שינויים ללא עזרתנו באופן קל ומהיר.


אנחנו במאיה ויז'ן יודעים שהעסק שלכם הוא דבר דינאמי אשר נתון לשינויים קטנים כגדולים בכל עת. החל מהחלפת כתובת, טלפון או כתובת דוא"ל ועד להוספת מוצרים, כל שעליכם לעשות הוא להיכנס למערכת ניהול התוכן החכמה שלנו ולבצע את השינויים הדרושים לכם במהירות וללא עלות.

כלל השינויים מתבצעים באמצעות ממשק נוח אשר נפתח על ידי דפדפן אינטרנט ומכיל בתוכו חלון שנראה בדיוק כמו WORD. באמצעות פונקציות פשוטות, ניתן לבצע את כל השינויים הדרושים.


אנחנו נספק לכם מצגת פשוטה וברורה שתסייע לכם בכל שלב בניהול התוכן שלכם וכמובן, צוות התמיכה שלנו זמין עבורכם תמיד למתן עזרה טלפונית ללא תשלום.

כי אתר אינטרנט מצליח הוא אתר מעודכן ועכשווי

bottom of page