top of page

מערכת ניהול תוכן – לנהל אתר בחכמה

עודכן: 1 במרץ 2019




לכל אתר יש מערכת ניהול תוכן. מטרתה לשנות , להוסיף ולנהל את כל התוכן שיש באתר .

כאשר בונים אתר בחברה מקצועית חלק מבניית האתר הוא בניית מערכת ניהול תוכן . כאשר עליה להיות כמה שיותר ידידותית וקלה לתפעול על ידי בעל האתר או על ידי אותו אדם או סמכות האמונים לניהול התכנים באתר.

כאשר אתם בוחרים בחברה מסוימת לבנות לכם אתר חשוב שתבחנו מקרוב מה הידע שלהם ובאלו כלים הם משתמשים לצורך בניית מערכת ניהול תוכן.

לא נעים לגלות שהעלאת קבצים חדשים לאתר דרך מערכת ניהול תוכן בו מלווה בקליקים רבים ומסובכים או במקרה גרוע יותר שאין אפשרויות שינוי במספר ערוצי תוכן בתוך המערכת.


מערכת ניהול תוכן בשפה העברית

חלק מאתרים רבים בנויים עם מערכת תוכן באנגלית. נכון שמדובר בשפה בינלאומית, מאידך, לא כולם שולטים בשפה ברמת שפת אם או ברמה שתאפשר להם להשתמש במערכת ניהול תוכן בשפה זו בקלילות. לשם כך חשוב שלפני כל פגישה עם חברה האמונה לבנות לכם את האתר ואת מערכת ניהול תוכן בו , תבהירו שברצונכם במערכת חכמה, קלה לתפעול ושתהיי כתובה בשפה העברית.


מערכת ניהול תוכן של חברת מאיה ויז'ן

במאיה ויז'ן בונים מערכת ניהול תוכן חכמה, וקלה לתפעול. גם אם אתם לא פריקים של מחשב , מיד תגלו כי אתם שולטים מאחורי הקלעים של אתרכם. בניית מערכת ניהול תוכן של מאיה ויז'ן זה אומר שאתם הופכים להיות עצמאיים לחלוטין בניהול התוכן של אתרכם.

הוספה והסרה של תמונות וקבצים בכל עת ובמהירות על ידי קוד וסיסמא שרק אתם יודעים. יכולת ניהול התוכן העצמאית שלכם היא חשובה לפעילות תקינה ומתמשכת ברשת והוכחה כיעילה בהכלה ושינוי תכנים וקבצים ללא הגבלה באתרם ובצדק.

bottom of page