top of page

מעשה במחשבה תחילה

עודכן: 28 בפבר׳ 2019




למעשה עליכם ללמד להקים עסק חדש, או במידה ויש לכם כבר חנות לפתוח עבורו חנות אינטרנטית, חשוב שתמקדו את מגוון המוצרים אותם תרצו למכור.


כבר כמעט הכל נעשה באינטרנט ונכון שניתן למצא כמעט כל מוצר למכירה, וזה יתרון גדול, גוגל ומנועי חיפוש נוספים מספקים לכן ידע רב וכלים לתכנן את הצעדים שלכם מראש, אם תחליטו למשל לפתוח חנות לממכר טיסנים במרכז המסחרי בקריית שמונה, האם באמת אתם יודעים מה הם הסיכויים של עסק כזה להצליח?


אני אנחש שזה יהיה עבורכם הימור גדול, שכן אין לכם מושג קלוש מהו הביקוש באיזור זה לטיסנים ממונעים, מנגד האינטרנט מאפשר לכם לקבל נפח חיפושים למילות מפתח, ראו את כלי מילות החיפוש של גוגל למשל:Keyword Planner

עליכם לבנות תוכנית עסקית של ממש לעסק החדש אותו אתם מקימים, נכון שאין מדובר בחנות מלבנים וטיח בעלת דלת גדולה וחלון ראוה, אך אל תקלו ראש בכך, שכן גם בעלי אתרי מכירות מחויבים לרשיון לניהול עסק, ועוסק מורשה, ולכן עליכם לתכנן את הקמת האתר ולתקצב כל שלב ושלב.


אל תשכחו שמעבר לבניית האתר, עליכם להחזיק במלאי סחורה, או לעבוד מול יבואן, עליכם לשווק את האתר ולפרסמו, אתרים חדשים לא מגיעים לתוצאות ראשונות במנועי החיפוש מיד עם עלייתם לאוויר, לכן תקציב פרסום דרוש.


טעות נפוצה היא לבנות אתר ולהמתין שהלקוחות יגיעו, אל תסמכו גם על חברת הקידום שתביא עבורכם את הגולשים לאתר, עשו כל דבר אפשרי כדי לפרסם את האתר וליצור תנועה של קונים.


עליכם להיות מעורבים בבניית האתר לפרטי פרטים, אל תסמכו על חברת בניית האתרים שתעשה את כל העבודה עבורכם, זהו העסק שלכם!


bottom of page