top of page

על אתרי האינטרנט שיכולים להתאים לך – מה כדאי לבחור מתוך שפע האפשרויות?

עודכן: 1 במרץ 2019




ברוכים הבאים לעולם הווירטואלי. אם אתם בעלי עסק או חברה, ודאי אתם מעוניינים, וכמו רבים אחרים, באתר אינטרנט שכולו שלכם. כזה שמייצג, ובאופן הנכון ביותר, אתכם ואת העסק שלכם (בין אם מוצר, שירות או רעיון כלשהו). וכשמגוון האפשרויות כל כך רב, ודאי לא פשוט לבחור. תהליך הקמת אתרי אינטרנט, המתבצע על ידי חברות המתחמחות, מאפשר לכם למצוא את הפתרון הנכון ביותר עבורכם מתוך מגוון האפשרויות וליהנות מאתר אינטרנט, כזה המייצג אתכם באופן הנכון. אילו סוגים של אתרי אינטרנט קיימים ולמי מתאים כל אחד מהם?


הקמת אתרי אינטרנט סטטיים ודינמיים – למי זה מתאים

חברות, האחריות על הקמת אתרי אינטרנט, ודאי תצענה לכם אחת מבין שתי האפשרויות הבאות: אתר סטטי או אתר דינאמי. בכל הקשור לתהליך של הקמת אתרי אינטרנט, אפשרויות אלו נחשבות פופולאריות ומועדפות על ידי רבים. הקמת אתרי אינטרנט חשוב שתתייחס לצרכיו של הלקוח ולדרישותיו השונות. בעוד שאתר סטטי נכתב באמצעות HTML וכל שינוי בו דורש את עזרתו של מתכנת מוסמך, הרי שאתר דינאמי, המוצע גם הוא במסגרת הקמת אתרי אינטרנט, מאפשר לבצע שינויים באופן עצמאי וללא הצורך בהכרת שפת קוד מסוימת, אלא באמצעות מערכת מיוחדת לניהול תכנים, המשולבת באתר האינטרנט עצמו. הקמת אתרי אינטרנט דינאמיים, מעניקים עצמאות מלאה לבעלי האתר ומאפשרים להם לערוך שינויים מכל סוג שהוא במסגרת האתר. אם אינכם מעוניינים לקחת חלק בכך, תוכלו לפנות לחברת הקמת אתרי אינטרנט לצורך בניית אתר אינטרנט סטטי.

האתרים שאנחנו מציעים במאיה ויז'ן גם אם הם נראית כסטטיים הם למעשה לא, כי בעל האתר יכול תמיד בכל זמן לבצע שינויים באתר ללא תלות בחברה הבונה או ביידע בתכנות הודות למערכת נהיול התוכן שהלקוח מקבל לידיו בסיום התהליך.


הקמת אתרי אינטרנט תדמיתיים – כדאי או לא כדאי

אפשרות נוספת, היא הקמת אתרי אינטרנט תדמיתיים. אתרי התדמית הינם כמעין כרטיס ביקור. הם אלה מציגים את תכונותיה של החברה או תכונותיו של העסק, הם חושפים את המוצר או השירות המוצע ומספקים מידע רב וחשוב. הקמת אתרי אינטרנט תדמיתיים כוללת התייחסות לפרופיל החברה או העסק, לפעילויות השונות המוצעות, לסוג השירותים הניתנים ללקוח, דרכי התקשרות ועוד. במסגרת אתרים אלה מועבר רעיון או מסר בעל אופי שיווקי על מנת למשוך לקוחות פוטנציאליים אל האתר. אתר תדמיתי מסוג זה מתאים לאלה המעוניינים לשווק את המוצר, את החברה או העסק שבבעלותם.

גם אתרים תדמיתיים במאיה ויזקן ניתנים לשינוי בכל זמן ע"י מערכת הניהול ויותר מכך ניתן לשנות את האתר ולשדרגו בכל עת לאתר מכירות.


הקמת אתרי אינטרנט מכירתיים – עד כמה זה מתאים

אתרי אינטרנט מכירתיים הינם אתרים המציעים למכירה מוצרים מסוגים שונים, מכירה שמתבצעת אונליין. הקמת אתרי אינטרנט מכירתיים, כוללת במסגרתה, גם בחירת מערכות אבטחה על מנת לאפשר רכישה בטוחה, ההכרחית לאתרים מסוג זה. במסגרת אתרים אלה מוצגים קטלוגים שונים, החושפים את הגולשים לכלל המוצרים המוצעים למכירה, וזאת לצד ממשק נוח ויעיל המאפשר רכישה פשוטה ומהירה. אם אתם מעוניינים בחנות וירטואלית, המציעה למכירה מוצרים שונים, אתרים מסוג זה הינם המענה המתאים ביותר עבורכם.

bottom of page