top of page

על בניית אתר מכירות – לא מה שחשבתם...

עודכן: 1 במרץ 2019



אין כמעט עסק היום אשר אין לו אתר מכירות און-ליין. אפילו פרויקטים נדל"ניים מקפידים על בניית אתר מכירות לדירות או לנכסים שהם מציעים. בניית אתר מכירות הולכת ותופסת את מקומה במסגרת הצעדים אשר כל עסק חייב לעשות כדי להתחרות בצורה ראויה מול המתחרים האחרים. בעידן בו כל עסק מקפיד על בניית אתר מכירות יש אפילו אנשים פרטיים המזמינים בניית אתר מכירות מחברות מקצועיות כדי למכור נכסים שברשותם ועוד. אולם, בניגוד לתפיסה, ריבוי הפלטפורמות הקיימות מביא לכך כי בניית אתר מכירות איננה עוד עניין מסורבל הדורש הרבה תכנות והשקעה מאסיבית.


מאיה ויז'ן מביאה את מיטב הטכנולוגיה אליכם, נציג של מאיה ויז'ן מגיע לפגישה ומלווה אתכם צעד אחר צעד בתהליך בניית אתר המכירות, אנחנו מאמינים שיש לרתום את כל הידע שרכשנו בבניית אתרים על מנת שכל לקוחותינו יצליחו, לכן חשוב לנו ללוות את הלקוח עד אשר האתר שלו מצליח.


על בניית אתר מכירות כבר חשבת?

נראה כי כל מי שרוצה להצדיק את קיומו הכלכלי היום (ואולי גם בכלל) חייב להיות בעל נוכחות באינטרנט. אנחנו נכנסים לעידן בו אדם איננו עוד מחפש בין חברים או מבצע סקר שוק בהליכה מעסק לעסק, אלא פשוט על ידי כניסה לאינטרנט וחיפוש בה. הפורומים הרבים באינטרנט מאפשרים ללקוחות שונים להחליף ביניהם מידע וחוויות אודות עסקים שונים – להמליץ לקנות או להימנע מקנייה, לדווח על רמת השירות שקיבלו, לדווח על שביעות רצון ולייעץ זה לזה בדבר המוצרים עצמם. אתרים רבים שקמו מציעים גם השוואת מחירים בקליק אחד, כך שאפילו סקר השוק נהייה פשוט יותר והלקוח לא צריך לצאת מהבית כדי להגיע אל ההצעה הטובה ביותר עבור המוצר או השירות שהוא מחפש.


נראה כי בעידן כזה אי אפשר בלי בניית אתר מכירות לעסק. בניית אתר מכירות כאמור, איננה עוד בגדר עניין מאוד מאתגר מבחינה טכנולוגית. בניית אתר מכירות אשר מסתמך על פלטפורמה קיימת ומנצל את טכנולוגיות האבטחה הקיימות היא עניין פשוט מאי פעם. בניית אתר מכירות תאפשר לעסק שלכם זירת מסחר חדשה – באינטרנט. מבלי שתצטרכו להשקיע במוכר שיהיה על יד הקופה או ישאל את הלקוחות אם אפשר לעזור, העסק שלכם יכול לקבל הזמנות בלחיצת כפתור.


כמובן, בניית אתר מכירות היא ההתחלה, השירות הוא ההמשך

בעידן בו כל לקוח יכול להגיע למידע אודות מוצר, שירות או חנות – המוניטין של העסק הוא חשוב פי כמה מאשר אי פעם. בכלל, המוניטין של עסק הוא אחד הנכסים היקרים ביותר של העסק (אם לא ה-). כיוון שהמידע כל כך זמין היום ברשת, בית עסק לא יכול להרשות לעצמו שיצא לו שם רע מכל בחינה שהיא. הפורומים הרבים מאפשרים ללקוחות לשוחח ביניהם ולהציע זה לזה המלצות על עסקים שונים כך שהשירות וחווית הלקוח בעסק הם קריטיים יותר מאי פעם. אם העסק שלכם יקבל ביקורות רבות מדי באינטרנט על רמת שירות נמוכה או שלקוחות ידווחו כי לדעתם שירות התשלומים שלכם איננו מאובטח מספיק או על פגיעה כלשהי באמון – יכולות להיות לכך השלכות משמעותיות ביותר על העסק בכלל.

bottom of page