top of page

צעדים ראשונים בבניית אתר – שלושת הצעדים החשובים ביותר

עודכן: 1 במרץ 2019




בנית אתר אינטרנט מצליח הינה תהליך, הטומן בחובו לא מעט אתגרים. כשמיליוני אתרים שונים מתחרים על מיקומם כאתרים מובילים, ישנה חשיבות רבה לתהליך של בנית אתר באופן הנכון ביותר. כמו בכל תחום גם בנית אתר כוללת כמה צעדים ראשונים, המכתיבים את המשך התהליך ומבטיחים, ובמידה ואכן ייעשו באופן הנכון ביותר, את הצלחתו של הפרויקט, או, במקרה זה, הצלחתו של האתר. מתכננים לקחת חלק בתהליך של בנית אתר אינטרנט? הנה שלושת הצעדים הראשונים והחשובים ביותר, במסגרת תהליך הבניה.


גשש בלש בפעולה

הצעד הראשון והחשוב מכל, בכל הקשור לתהליך בנית אתר, הוא מחקר ואסטרטגיה. בנית אתר, בין אם נעשית על ידי חברה המתמחה בכך ובין אם אתם עצמכם עושים זאת לבד, כוללת תהליך חשוב של מחקר. במסגרת תהליך זה מוגדר קהל היעד, פלח השוק אליו פונה האתר, מומחיות האתר ויתרונותיו על פני אתרים אחרים (תוך התייחסות למוצר עצמו) וכדומה. בנית אתר, בצעד ראשוני זה, גם מגדירה אסטרטגיית פעולה, באמצעות מחקרים שונים ופנייה אל קהל לקוחות פוטנציאליים. זה הזמן, בשלב בנית אתר זה, להפעיל את החושים החדים ולחקור לעומק את השוק בטרם בנית אתר זה בפועל.


יופי זה לא הכול בחיים

אמנם, בנית אתר, חשוב שתתייחס לעיצובו של האתר ולשימוש בכלים הנכונים, שימשכו את הגולשים אליו, אולם, אחד הצעדים החשובים, במסגרת תהליך בנית אתר, מתייחס דווקא להנדסת האנוש, להגדרת העקרונות השונים באתר ותכנון ממשק האתר, כדי לאפשר חווית גלישה נוחה יותר ומרתקת יותר לגולשי האתר. וכן. מסתבר שהנדסת אנוש קיימת גם בעולם הווירטואלי. במסגרת צעד זה, ובכל הקשור לעיצובו של האתר, תוך התייחסות לפן העיצובי שלו, תוגדר השפה הגרפית/הויזואלית של האתר וכן המסגרת העיצובית, המתייחסת גם לזהות התדמיתית של החברה או העסק, שלשמו נבנה האתר. בשלב זה יבחרו הצבעים השולטים, הקו העיצובי המנחה, הכפתורים/האייקונים באתר, הפונטים ועיצוב עמודי האתר בשפה זהה, המעבירה את המסר הרצוי.

עיצוב האתר במאיה ויז'ן הוא גם החשיבה על הפעולות אותן צריך לעשות הגולש כדי להגיע למטרה עבורה נבנה האתר, לכן אנחנו מאפיינים את דרישות הלקוח ומגדירים את המטרה שלשמה האתר נבנה.


ליהנות מטכנולוגיה מתקדמת

הצעד השלישי מתייחס לשלב הפיתוח. הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לכם ליהנות ממגוון של אפשרויות, שיהפכו את האתר שלכם לייחודי ומעניין יותר. מומלץ לכם ללמוד על החידושים הטכנולוגיים האחרונים וליישמם באתר שלכם. שלב הפיתוח מתייחס למודלים שונים והתאמתם והטמעתם באתר האינטרנט. שילוב בין טכנולוגיות שונות באתר שלכם יבטיח אתר מתקדם ואיכותי יותר. קידמה טכנולוגית הינה המפתח לכל אתר אינטרנט. ככל שתתנסו בטכנולוגיות שונות ותחשפו לפיתוחים בתחום זה, תוכלו ליהנות מאיכויות בלתי רגילות. החל מאפליקציות שונות, כלה בשימוש בכלים ייחודיים במסגרת האתר שלכם ועד רעיונות עיצוביים מיוחדים, המתאפשרים תודות לטכנולוגיה זו.

bottom of page