top of page

קידום אתר תדמיתי לעסק- להפוך מתעניינים ללקוחות חדשים

עודכן: 28 בפבר׳ 2019




הצלחה של כל אתר תדמית תמונה בראש ובראשונה בכמות הכניסות. דמיינו לכם אתר שמעוצב בצורה מקצועית  אולם האתר ריק מכניסות ולכן לא מייצר לקוחות חדשים. אפשר להשוות את זה לחנות או לעסק שנמצא במקום נידח ואף אחד לא יודע שהוא קיים.


איך עדיף לקדם את האתר אורגאני או ממומן?

זוהי שאלה שנשאלת רבות, על מנת לענות נכונה קודם כל צריך להבהיר שקידום ממומן לא ישפיע על תוצאות הקידום האורגאני וגם ההפך הוא הנכון. היתרון העיקרי של קידום ממומן זה שניתן להגיע בזמן קצר מאוד ( מספר דקות) לראש תוצאות החיפוש. דבר זה אינו אפשרי בדרך כלל שמדברים על קידום אורגאני כאן מדובר בתהליך שיכול לקחת ימים, שבועות ואפילו יותר. היתרון העיקרי הוא שברגע שאתם ממוקמים גבוה תוכלו להישאר שם לאורך זמן. שילוב של שני השיטות האלה הוא מומלץ מאוד לעסקים חדשים.  הקידום הממומן יביא את התוצאות בטווח הקרוב והקידום האורגאני יחליף את הממומן לטווח הארוך. חשוב לציין שקידום ממומן יכול לעלות כסף רב כך שצריך לתכנן את התקציב בתבונה ולחשב מראש את החזר ההשקעה.


קידום אורגאני מתחיל בשלב בניית האתר

שלב הקמת האתר הוא השלב האידיאלי לקידום האתר שלכם. למעשה עוד לפני כתיבת מילת הקוד הראשונה של האתר רצוי וכדאי לעשות חקר מילות מפתח, לחפש שם דומיין אטרקטיבי ועוד. זהו השלב שאותו אתם צריכים לעשות לבד או עם יועצים מהתחום, במידה ותספקו את האינפורמציה הזאת לחברה לבניית אתרים זה יכול לעזור לכם מאוד בקידום אורגאני של האתר תדמית שלכם.

השלב השני הוא של החברה עצמה שבה נדאג שמנועי החיפוש יכירו את האתר שלכם וידרגו אותו גבוה אנו עושים

זאת בין היתר על ידי

·         עמודי תוכן של האתר

·         תגיות  HTML  כגון title, H1, meta

·         תמונות באיכות גבוהה אם תיאורי תמונות

·         קישורים פנימיים בתוך האתר שלכם


לסיכום בנייה של אתר תדמיתי וקידום האתר צריכה להתבצע כבר מהרגע הראשון. ומצריכה מחשבה תחילה תכנון ואיפיון אתר  ובנוסף חברה מקצועית שתדע לקדם את האתר שלכם כבר משלב הבניה.

אנחנו במאיה ויז'ן מאפשרים ללקוחות להנות מבניית אתר תדמית לעסק תוך שילוב בתהליך של בחירת מילות מפתח והכנה של האתר לקידום אורגני, בנוסף אנחנו גם מקימים קמפיינים ממומנים בגוגל כשירות ללקוחותינו.

bottom of page